ISBW

Leraar fantastisch, beoordeling zwaar zwaar klote geeft onvoldoende zonder motivatie komt over op snel nog geld verdienen echt onder de maat. Zou opleiding nooit aanbevelen bij andere alleen al op... Leraar fantastisch, beoordeling zwaar zwaar klote geeft onvoldoende zonder motivatie komt over op snel nog geld verdienen echt onder de maat. Zou opleiding nooit aanbevelen bij andere alleen al op beoordeling.

Anna

Een interesante opleiding. Ik heb het als leerzaam ervaren. Wel ben ik van mening dat de prijs-kwaliteit niet met elkaar in verhouding staat: ca. €2.200,- voor 6 lessen van een HBO module (normaal... Een interesante opleiding. Ik heb het als leerzaam ervaren. Wel ben ik van mening dat de prijs-kwaliteit niet met elkaar in verhouding staat: ca. €2.200,- voor 6 lessen van een HBO module (normaal betaal je ongveveer deze prijs voor een heel jaar collegegeld). Ook vond ik dat men niet flexibel omgaat met persoonlijke situaties en niet transparant in de kosten voor de studiematerialen. Ik had het boek al, dus wilde het automatisch toegestuurde nieuwe boek retourneren voor een teruggave van de kosten voor het studiemateriaal, maar dat kon niet. De reden was “dit hoort er standaard bij”. Bizar.

Hans

Het was een korte doch intensieve opleiding die ik gelukkig met goed gevolg met 1 examen heb afgerond. Ik ben zeer tevreden over de organisatie, de inhoud van de opleiding en de overdracht van... Het was een korte doch intensieve opleiding die ik gelukkig met goed gevolg met 1 examen heb afgerond. Ik ben zeer tevreden over de organisatie, de inhoud van de opleiding en de overdracht van kennis door de docent. Een klein vuiltje was wel dat ik had gekozen voor 6 avonden en dat werd 3 hele dagen. Dat vergde behoorlijk wat improvisatie in de wekelijkse planning, omdat behoorlijk wat stof in korte tijd doorgeworsteld moest worden. Maar per saldo zeer tevreden en de opgedane kennis goed toepasbaar.

Wieke

Goede inhoud van de opleiding, sluit goed aan bij mijn functie als hr adviseur. Studie belasting moet niet onderschat worden in combi met werk en prive.

Theo

Helaas heb ik de training (dag 2) niet volledig kunnen afronden ivm de corona maatregelen.

Etienne

De trainingsdagen hadden meer relatie met de praktijk mogen hebben. Oefenen en Uitwerken met verschillende methodes uit Lean die je daarna beter kunt toepassen.

Jesper

Erg goede en kundige docent.
Ik had die liever niet fysiek gevolgd maar dat was uiteraard niet mogelijk, de digitale omgeving was een prima alternatief.

De opleiding zelf vond ik...
Erg goede en kundige docent.

De opleiding zelf vond ik veel te veel gericht op Logistiek en te weinig op Supply chain, hierdoor sloot de opleiding niet goed aan op mijn beroepspraktijk en zal ik Supply chain profecionals ook niet adviseren deze opleiding te volgen

Bianca

Ik heb heel veel geleerd van de opleiding die ik heb gevolgd. De docenten waren allemaal goed, waren enthousiast, behulpzaam en weten waar ze het over hebben.
Alle modules sluiten heel goed...
Alle modules sluiten heel goed aan bij de praktijk, ik kon er direct mee aan de gang. En dat werkt toch het beste, want dan blijft de geleerde stof goed hangen.
Ik zou het ISBW bij iedereen aanraden!