ISBW

Mark

Dacht dat ik vanuit mijn ervaring veel wist, maar dat viel nog wel tegen ben toch tot nieuwe inzichten gekomen.
Heb de klassikale indien mogelijk als zeer prettig ervaren.
Alles was goed...
Heb de klassikale indien mogelijk als zeer prettig ervaren.
Alles was goed geregeld en de docenten voorzien je van goede en juiste feedback

Prima opleiding, die perfect aansluit bij de praktijk.

Sanel

Zeer goed opleiding die perfect sluit aan dagelijkse praktijk. Top docent met heel veel kennis en een hele leuke manier van les geven. Ben zeer tevreden en zal zeer zeker ISBW aan iedereen... Zeer goed opleiding die perfect sluit aan dagelijkse praktijk. Top docent met heel veel kennis en een hele leuke manier van les geven. Ben zeer tevreden en zal zeer zeker ISBW aan iedereen aanbevelen (heb al een van mijn medewerkers bij ISBW ingeschreven en ben van plan om nog 2 andere in te schrijven).

Inhoud van de opleiding sloot aan bij de eindopdracht en ook bij de praktijk.

Goed te combineren met een baan en gezinsleven. Online leren ging prima, genoeg interactie met medestudenten.
Laatste module middels elearning gevolgd. Fijn dat je zelf makkelijk je tijd kan indelen, maar miste de stok achter de deur.

Anne

Helaas was het een online training (Corona). Maar de begeleiding van mijn docent was top voor elkaar. Kreeg snelle reactie en duidelijke feedback terug op mijn opdrachten.

Mandy

De trainer Nico van Langen was een bekwame en prettige docent. Het lesmateriaal was ook toereikend en duidelijk. Heel fijn dat de lessen nu ook in virtual classroom gevolgd kunnen worden.

Danielle

Ik vond het een fijne docent die het rustig en duidelijk uitlegde.

Alice

De inhoud van de studieboeken werd in de lessen verduidelijkt door extra uitleg en toelichting en door veel oefenmogelijkheden.
De docente sloot goed aan op de (leer)vragen van de studenten en...
De docente sloot goed aan op de (leer)vragen van de studenten en paste haar les daarop aan. Kortom een inspirerende docent die mij veel eye openers heeft gegeven.

Yannick

Over het algemeen was de opleiding erg goed geregeld. Echter het online programma Vitero heeft nog heel veel verbetering nodig. Zeer slecht programma, regelmatig kwam het voor dat leerlingen niet in... Over het algemeen was de opleiding erg goed geregeld. Echter het online programma Vitero heeft nog heel veel verbetering nodig. Zeer slecht programma, regelmatig kwam het voor dat leerlingen niet in konden loggen of dat de classroom spontaan 'leeggegooid' werd.