Roger

Reactie ISBW:

Dank je wel voor het achterlaten van je beoordeling! Heb je op een later moment nog feedback of verbetersuggesties die je met ons wilt delen, laat het ons weten! Jouw ervaring als student is voor... Dank je wel voor het achterlaten van je beoordeling! Heb je op een later moment nog feedback of verbetersuggesties die je met ons wilt delen, laat het ons weten! Jouw ervaring als student is voor ons waardevol!

...

Lesinhoud : prima
lesmateriaal: wienig
Docenten: redelijk
Locatie: - niet geweest
Impact op werk: klein
Impact op prive : niet aanwezig.

Reactie ISBW:

Hartelijk dank voor het achterlaten van je review! Wat fijn dat je de lesinhoud als prima hebt ervaren en de opleiding voor jou goed was te combineren qua werk en privé! Je feedback over het... Hartelijk dank voor het achterlaten van je review! Wat fijn dat je de lesinhoud als prima hebt ervaren en de opleiding voor jou goed was te combineren qua werk en privé! Je feedback over het materiaal en de docenten, daar gaan we ons in verdiepen!

Monique

Ik vond het helemaal niets. De training is verzet naar een online training. ik heb het idee dat ik net zo goed een schriftelijke cursus had kunnen volgen.
Het zou fijner zijn geweest als er op...
Het zou fijner zijn geweest als er op de dagen dat we anders les hadden gehad er nu een online les was gegeven. Ik ben dan ook erg ontevreden over de manier waarop deze training is vormgegeven. En wil graag een mogelijkheid om de lessen alsnog te kunnen volgen.

Beste Monique,
Beste Monique,
Dank je wel voor het delen van je review! Wat jammer om te lezen dat de training via e-learning niet heeft aangesloten bij je verwachtingen. Inmiddels heb je de training doorlopen. Uiteraard kijken we graag alsnog met je naar de mogelijkheden om de training klassikaal bij te wonen. Conform de richtlijnen van de overheid vervallen onze fysieke bijeenkomsten tot 20 januari a.s. Hierna hopen we de fysieke bijeenkomsten weer op te pakken! We nemen graag contact met je op om je ervaring te bespreken en te kijken naar een passende oplossing. Tot snel!
ISBW

Deze opleiding heb ik als e-learning gevolgd en het viel mij best tegen.
Als ik van te voren wist dat het er zo uit zou komen te zien was ik daar niet aan begonnen.
Toen ik startte aan...
Deze opleiding heb ik als e-learning gevolgd en het viel mij best tegen.
Toen ik startte aan deze opleiding bleek dat het van NCOI was.
Ik vond het ook best raar opgezet. Had 2 boeken gekregen en sommige hoofdstukken van die 2 boeken is gewoon precies hetzelfde.
Module opdracht vond ik ook zo raar, ik dacht echt van wat moet ik daarmee, het is meer van zoek het maar uit.
Ook zitten er bij NCOI ook kosten aan vast als je een herkansing wilt gaan doen of als je het wilt inzien.
Ik heb van een andere opleiding ook een logistieke opleiding gezien wat een stuk goedkoper is en duidelijker.
Dus ik zou deze opleiding niet aanraden.

Beste student,
Beste student,
Dank je wel voor het achterlaten van je review! Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over de opleiding die je bij ons hebt gevolgd. Jouw feedback als student zorgt ervoor dat we kunnen verbeteren. We komen dan ook graag met je in contact om samen je ervaringen te bespreken en je vragen te beantwoorden. We bekijken graag wat wij voor je kunnen doen om de situatie te herstellen, en nemen op korte termijn contact met je op!

Anja

De modules Coachen en inspirerend leidinggegeven waren een pure inspiratie bron. De docenten waren kundig en zorgden voor een fijn leerklimaat in de groep door ook uit te dagen, te confronteren maar... De modules Coachen en inspirerend leidinggegeven waren een pure inspiratie bron. De docenten waren kundig en zorgden voor een fijn leerklimaat in de groep door ook uit te dagen, te confronteren maar ook te complimenteren deze modules hebben voor verrijking van de praktijk gezorgd.

de module management van zorg is gestart door een totaal ongeschikte docent. Die de indruk wekte om een les "te presenteren", kwam niet deskundig over en gaf geen antwoord op dringende vragen . kwam ook gemaakte afspraken met studenten over aanlevering van verdieping niet na.
Deze docent os de laatste lesdag vervangen door een goede docent, Ik vind echter dat ik echte studie schade heb omdat deze stof erg ver van mijn praktijk afstaat , ik de verdieping erg heb gemist. Ik denk dat dit zichtbaar zal zijn in mijn opdracht.

Heel goed. Alleen het boek was niet lekker leesbaar.