ISBW

Lesinhoud sloot goed aan bij de praktijk, waarbij de docent goede kennis had van zaken en goed aanvoelde hoe de groepsdynamiek was en wat de groep nodig heeft voor soort uitleg het beste was.

Docent goed, prima groep en goed toepasbaar in mijn werk omgeving.
Mijn lesmateriaal ligt op mijn bureau en wordt voorlopig nog dadelijks als naslagwerk gebruikt

Francis

De modules vond ik erg passend bij mijn ontwikkeling. Tevreden over.
De modules vond ik erg passend bij mijn ontwikkeling. Tevreden over.
De bijeenkomsten mbt businesscase vond ik niet bijzonder helpend. Herhaling van wat je zelf al kunt lezen. Wellicht kwam dit ook door t virtuele in deel 2.
Ik zie in de details van de lessen dat je altijd contact op kunt nemen met de docent, buiten die 2 lessen om , maar dat kan niet. We zijn niet aan elkaar gekoppeld.
Dus vanaf vanmorgen 12.00 uur heb ik niemand om op terug te vallen en dat vind ik niet prettig.

Fred

Het lesmateriaal en de inhoud vind ik super voor deze opleiding. Duidelijk en gestructureerd. De opgaven zoals gesteld op E-connect vond ik in enkele gevallen niet duidelijk genoeg. Daarbij staan er... Het lesmateriaal en de inhoud vind ik super voor deze opleiding. Duidelijk en gestructureerd. De opgaven zoals gesteld op E-connect vond ik in enkele gevallen niet duidelijk genoeg. Daarbij staan er veel type- en taalfouten in waarbij zelfs de namen van mensen onjuist beschreven staan. De docenten zijn verschillend waarbij de een het hoognodige doet en de ander je ondersteunt en voorziet van tips. De gevolgen voor het werk kan ik nog niet aangeven maar ik heb er veel van geleerd en dat was de bedoeling. Goede opleiding die ik zeker aan anderen zal aanbevelen.

Lesinhoud had wat meer mogen aansluiten op de theorie. Docent was goed, speelde goed in op wat er speelde bij de cursisten. Locatie was elke keer anders, dat was iets minder. Verder goede verhouding... Lesinhoud had wat meer mogen aansluiten op de theorie. Docent was goed, speelde goed in op wat er speelde bij de cursisten. Locatie was elke keer anders, dat was iets minder. Verder goede verhouding van tijd t.o.v. eindresultaat. Veel handvatten en praktische kennis opgedaan om verder mee aan de slag te kunnen.

Ron

Opleiding was uitdagend alleen veel Engelse termen waar ik niet in thuis was

Docenten zijn toegewijd en ervaren. Locatie en voorzieningen ook prima geregeld, ook in de coronatijd. Informatievoorziening is adequaat en correct. De aangegeven studiebelasting is lager dan het in... Docenten zijn toegewijd en ervaren. Locatie en voorzieningen ook prima geregeld, ook in de coronatijd. Informatievoorziening is adequaat en correct. De aangegeven studiebelasting is lager dan het in werkelijkheid is. Ook vind ik het niet prettig om de laatste moduleopdracht synchroon te volgen aan de scriptie. Men kiest niet voor niets voor een deeltijdopleiding i.c.m. werk. Als je alles voorbereid en goed wilt doen, streep je hele weekend dan maar gewoon weg.

Hetty

Joep is een goede leraar heel veel van mogen leren

Danielle

Ik vond het een hele nuttig opleiding veel van geleerd, leraar kon het goed overbrengen had goede praktijkvoorbeelden heel leerzaam!