ISBW

Met name de module Coaching sluit direct aan binnen mijn werkzaamheden, waardoor ik door middel van de praktische handvatten die ik tijdens de opleiding kreeg, mijn gesprekken met medewerkers anders... Met name de module Coaching sluit direct aan binnen mijn werkzaamheden, waardoor ik door middel van de praktische handvatten die ik tijdens de opleiding kreeg, mijn gesprekken met medewerkers anders kon inrichten. Ik werd een coach in plaats van een professionele gesprekspartner, waardoor ik als coach veel meer dan tot op heden mijn collega's verder kan helpen met hun (coach)vraag, en dat door het stellen van specifieke open vragen en hen zelf inzicht te geven in hun situatie.

Blij dat ik de opleiding heb gevolgd om theorie achter de praktijk te horen. Goed om elke module met een opdracht af te sluiten zodat je wel in de theorie moet duiken. Kan meer theorie toepassen als... Blij dat ik de opleiding heb gevolgd om theorie achter de praktijk te horen. Goed om elke module met een opdracht af te sluiten zodat je wel in de theorie moet duiken. Kan meer theorie toepassen als vooraf verwacht.
klassikaal lesgeven blijft voor mij wel een must om de opleiding tot een succes te ervaren.

Diana

Kort samengevat:
Ik heb in de hele periode van de opleiding zeker mijn rugzak gevuld met de ervaring van de docenten, de lessen en alle informatie.
Dank zij deze leerzame jaar kan ik me...
Kort samengevat:
Dank zij deze leerzame jaar kan ik me persoonlijk ontplooien binnen de organisatie waar ik momenteel werkzaam ben.

Dank voor een leervolle jaar.

Anton

Treurig

Beste Anton,
Beste Anton,
Dankjewel voor je review. Wat jammer dat je deze ervaring met ons hebt. We nemen graag contact met je om jouw feedback samen te bespreken en te kijken hoe we je verder kunnen helpen. Je hoort van ons!

Simone Dekker

Modules goed; examenopdracht niet passend (slechte les als voorbereiding, heeft geen toegevoegde waarde op de modules.... heel teleurstellend)

Reactie ISBW:

De feedback met betrekking tot de eindopdracht en de hierop voorbereidende module nemen wij intern mee als verbeterpunt. We vinden het vervelend dat de persoonlijke ervaring van de student niet... De feedback met betrekking tot de eindopdracht en de hierop voorbereidende module nemen wij intern mee als verbeterpunt. We vinden het vervelend dat de persoonlijke ervaring van de student niet heeft aangesloten bij de verwachting van de module.
ISBW

Costan Serna Prins / Pfizer Export B.V.

Waardevolle training, elke dubbeltje waard. De trainer was zeer sterk en triggert je na te denken en oplossingen te zoeken. De trainer maakt je duidelijk sterker.

gemeente West Maas en Waal

Veel theorie (boeken en modellen) werd er in een hele korte tijd (te kort) door heen gestampt.

De geformuleerde criteria uit de lessen voor de eindopdracht bleken niet allemaal te kloppen met de beoordeling van de eindopdracht. Er zit dus ruis en verschil tussen wat in de lessen is meegegeven en waar er op beoordeeld wordt. Slecht ingeregeld.

Reactie ISBW:

We vinden het spijtig dat de opleiding niet naar tevredenheid is verlopen en de student het gevoel heeft dat er discrepantie bestaat tussen de besproken criteria in de bijeenkomsten en de... We vinden het spijtig dat de opleiding niet naar tevredenheid is verlopen en de student het gevoel heeft dat er discrepantie bestaat tussen de besproken criteria in de bijeenkomsten en de beoordeling van de eindopdracht. Er heeft contact plaatsgevonden met de student om de situatie te bespreken en als klacht in behandeling te nemen.

Annette Kooiman

Ik vond de volgorde van de modules niet passend en in een aantal modules zat toch veel overlap (met name in de moduleopdracht). Door deze overlap in de moduleopdracht (3 keer een DESTEP analyse) is... Ik vond de volgorde van de modules niet passend en in een aantal modules zat toch veel overlap (met name in de moduleopdracht). Door deze overlap in de moduleopdracht (3 keer een DESTEP analyse) is het eigenlijk onmogelijk om geen plagiaat van jezelf op te lopen als je binnen een jaar voor dezelfde organisatie de opdracht schrijft. Dit heb ik echt als vervelend ervaren. Je moet je in allerlei bochten wringen, of de opdracht voor een andere organisatie of een fictieve organisatie schrijven.

Barbara Pröpper

Zeer interessant. Veel geleerd over de theorethische achtergrond van inkoopmanagement