ISBW

Prominent

De opleiding is zeker waardevol. De bijdrage van de docent is echter wel wisselend. De een is meer inspirerend dan de ander. Dit maakt of breekt de opleiding helaas.

Paul Vieleers

Motivatie en het trainen door de trainer waren uitstekend. Het op weg helpen en delen van kennis en ervaringen met andere cursisten was een welkom onderdeel van de training.

Well-Fair B.V.

Zeer goede opleiding, perfect toepasbaar in de praktijk. Goed studiemateriaal en inspirerende docenten! Daarnaast alles goed verzorgd.

Jannie Dorst

Prima, de opleiding is gericht zonder overtollige ballast.

Jan Kats

Zeer goed toepasbaar in de praktijk. Met duidelijke praktijk voorbeelden en docenten die uit de praktijk komen.
Een verrijking en zeer tevreden over de opgedane kennis.

Gerzon Chandler/ Gemeente Almere

De opleiding is praktijk gericht, dit heb ik als heel prettig ervaren. De docenten zijn duidelijk en hebben voldoende ervaring en houden de opleiding boeiend.

Margreet Rosloot

Op een ontspannen manier lessen volgen die door een prima docent worden gegeven.
Een kleine groep cursisten, veel persoonlijke aandacht en ook nog in een leuke lokatie.
Kortom: Een...
Kortom: Een prima opleiding!

Saskia Craenen

Inhoudelijk is de opleiding best aardig maar de planning is ver beneden peil. Er is een zeer ruim aanbod aan leslocaties en -tijden maar dat aanbod is gebakken lucht omdat het merendeel van de... Inhoudelijk is de opleiding best aardig maar de planning is ver beneden peil. Er is een zeer ruim aanbod aan leslocaties en -tijden maar dat aanbod is gebakken lucht omdat het merendeel van de modules niet doorgaan bij gebrek aan aanmeldingen. Als je je opleiding eenmaal betaald hebt moet je modules alsnog gaan volgen op een tijdstip dat niet uitkomt en op een plek waar je ver voor moet reizen. Als je vervolgens met 30 man in een leslokaal zit snap je opeens waarom dat zo gaat. Waardeloos!

Reactie ISBW:

We waarderen de feedback uit deze review en vinden het jammer om te vernemen dat de planning van de leslocaties niet naar tevredenheid is geweest. We kunnen ons voorstellen dat het vervelend is als... We waarderen de feedback uit deze review en vinden het jammer om te vernemen dat de planning van de leslocaties niet naar tevredenheid is geweest. We kunnen ons voorstellen dat het vervelend is als een opleidingsmodule onverhoopt niet kan starten in de voorkeurslocatie. Om de kwaliteit en interactie binnen onze opleidingen en trainingen te waarborgen dienen er voldoende aanmeldingen te zijn. Het eventueel uitwijken naar een alternatieve locatie vindt altijd plaats in overeenstemming met de student.
ISBW