Anja Vrolijk

Ik heb de opleiding met succes afgerond. Ik vind het een leerzame opleiding.

O. Van Ewijk

Locatie Utrecht erg druk en roemoerig

Reactie ISBW:

We kunnen ons voorstellen dat dit niet wenselijk is. Wij nemen deze aandachtspunten mee bij de evaluatie van de locatie.

Christel Mijland

Qua niveau vond ik het geen Post HBO opleiding. Waarschijnlijk doordat modules aan elkaar geknoopt worden om zo opleidingstrajecten te vormen en de nadruk teveel op het behalen van de module... Qua niveau vond ik het geen Post HBO opleiding. Waarschijnlijk doordat modules aan elkaar geknoopt worden om zo opleidingstrajecten te vormen en de nadruk teveel op het behalen van de module opdracht en te weinig op de inhoudelijke diepgang. Hiermee is de module wat mij betreft te prijzig voor wat het biedt.

Carla Bruines

Zeer boeiende opleiding. (HR-adviseur) Ik heb er zeker een boel van geleerd en hoop na 1 her.... mijn diploma binnenkort te ontvangen. Wel vind ik dat er een enorm verschil tussen de docenten is.

Frederika Couperus

Zeer interessant en goed toepasbaar in de praktijk.

Tonny van Melis

Deze opleiding was mijn 2e keus. Mijn 1e keuze personeelsadministratie ging op het laatste moment niet door vanwege te weinig deelnemers. Van de 3 gevolgde modules vond ik communiceren en... Deze opleiding was mijn 2e keus. Mijn 1e keuze personeelsadministratie ging op het laatste moment niet door vanwege te weinig deelnemers. Van de 3 gevolgde modules vond ik communiceren en beïnvloeden heel goed, heel praktisch. De module management en organisatie, stond in 1e instantie ver van me af, maar vond ik ook interessant. De module personeelsmanagement staat te ver van me af, voor mij te weinig praktisch en concreet. Deze opleiding is niet te doen zonder baan.

Beste Tonny,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij nemen uw feedback graag mee in de evaluatie van de opleiding.

O. Van Ewijk

Locatie Utrecht erg druk en roemoerig

Reactie ISBW:

Wij nemen deze feedback uiteraard mee bij de evaluatie van de locatie.

Marijke Verhulp

De opleiding is niet wat ik had verwacht, de lerares heeft wel de kennis van de cursus maar daar blijft het dan ook bij, zij heeft aangegeven dat mijn moduleopdracht goed was en als ik de puntjes op... De opleiding is niet wat ik had verwacht, de lerares heeft wel de kennis van de cursus maar daar blijft het dan ook bij, zij heeft aangegeven dat mijn moduleopdracht goed was en als ik de puntjes op de i zou zetten (lettend op de punten, komma's en verwijzingen (dus niet op de inhoud!) hij er goed uitzag. Helaas ben ik toch gezakt om diverse redenen en na aanpassing van deze redenen heb ik een herexamen gedaan en nu ben ik weer gezakt maar om heel andere redenen dan de eerste keer. Ik vind dit heel raar en na contact met jullie krijg ik als simpel antwoord dat alle examens afzonderlijk bekeken worden, in mijn ogen beoordelen jullie beoordelaars dan niet allemaal op dezelfde manier en dat vind ik niet kloppen.
Ik kan heb gemaild met jullie en als reactie heb ik ontvangen dat er wel vragen beantwoord worden maar dat ik geen antwoord krijg op de verschillende beoordelingen.
Ik moet dan een bezwaarschrift indienen wat mij 75 euro gaat kosten, raar dat je hier voor moet betalen.
Kortom ik ben niet tevreden over de opleiding en over ISBW.

Reactie ISBW:

We vinden het vervelend dat de student de beoordeling van de moduleopdracht op deze manier ervaart. Op de beoordeling en vaststelling van de uitslag van een examen kan enkel een officieel en... We vinden het vervelend dat de student de beoordeling van de moduleopdracht op deze manier ervaart. Op de beoordeling en vaststelling van de uitslag van een examen kan enkel een officieel en gemotiveerd bezwaar worden ingediend bij de Examencommissie. Dit is vastgelegd in het Onderwijs – en Examenreglement van ISBW. We kunnen niet van deze officiële route afwijken. De kosten voor het onderzoek bedragen €75, welke uiteraard vervallen wanneer het bezwaar van de student gegrond wordt verklaard. Het examenbureau staat hierover in contact met de studente.