Joris Peeters

Een zeer nuttige training, die de een goede link legt tussen theorie en praktijk.

Bert van Dijk

Een nieuwe opleiding van ISBW Business en Innovatie. Zeer enthousiaste docent. Nadeel is dat ISBW overgenomen werd door NCOI tijdens dit jaar en daardoor de regels van NCOI ging volgen. Veel... Een nieuwe opleiding van ISBW Business en Innovatie. Zeer enthousiaste docent. Nadeel is dat ISBW overgenomen werd door NCOI tijdens dit jaar en daardoor de regels van NCOI ging volgen. Veel onzekerheid over vervolg van studie gehad, omdat deze niet paste binnen portfolio NCOI. Tot overmaat van ramp ziek geworden en dan is het op een gegeven moment over en uit en heb ik tot mijn spijt deze opleiding niet kunnen voltooien.

Reactie ISBW:

Het is erg spijtig dat de student door ziekte en wijzigingen in het portfolio de opleiding niet heeft kunnen afronden. We hebben hierover telefonisch in contact gestaan met de student. We waarderen... Het is erg spijtig dat de student door ziekte en wijzigingen in het portfolio de opleiding niet heeft kunnen afronden. We hebben hierover telefonisch in contact gestaan met de student. We waarderen de persoonlijke feedback en ervaring en nemen dit mee in ons proces ter verbetering van de kwaliteit en onze dienstverlening.

KPN

De training is tot tweemaal afgezegd en vindt dit een slechte zaak.

Reactie ISBW:

We vinden het ook erg jammer als een training onverhoopt niet kan plaatsvinden. Onze excuses voor dit ongemak. Om de kwaliteit en interactie binnen onze opleidingen en trainingen te waarborgen... We vinden het ook erg jammer als een training onverhoopt niet kan plaatsvinden. Onze excuses voor dit ongemak. Om de kwaliteit en interactie binnen onze opleidingen en trainingen te waarborgen hanteren we een minimale en maximale groepsgrootte. Indien het aantal aanmeldingen voor een bepaalde opleiding, opleidingsmodule of training onvoldoende blijkt dan kijken we in overleg met de student naar een mogelijke andere locatie, datum en/of tijdstip.

KPN

Mijn training is tot twee keer toe afgezegd.

Reactie ISBW:

We vinden het vervelend als de gewenste training onverhoopt geen doorgang heeft kunnen vinden. Om de kwaliteit en interactie binnen onze opleidingen en trainingen te waarborgen hanteren we een... We vinden het vervelend als de gewenste training onverhoopt geen doorgang heeft kunnen vinden. Om de kwaliteit en interactie binnen onze opleidingen en trainingen te waarborgen hanteren we een minimale en maximale groepsgrootte. Indien het aantal aanmeldingen voor een bepaalde opleiding, opleidingsmodule of training onvoldoende blijkt dan kijken we in overleg met de student naar een mogelijke andere locatie, datum en/of tijdstip.

Mariëlle Hoek

September/oktober afgelopen jaar heb ik de training arbeids- en sociaal recht gevolgd. De training op zichzelf is een interessante training als je meer over deze onderwerpen wilt weten. Als HR... September/oktober afgelopen jaar heb ik de training arbeids- en sociaal recht gevolgd. De training op zichzelf is een interessante training als je meer over deze onderwerpen wilt weten. Als HR medewerker vind ik de training iets meer geschikt voor als je in een leidinggevende rol zit en je in je dagelijkse werkzaamheden niet zoveel hier mee bezig bent.

Manon Groen

Fijne docent en goede module van de opleiding zorgmanagement

Herbert van der Meer

Gevolgde opleiding is een goede opleiding waar ik in de praktijk gelijk gebruik van kan maken.
Type leraar is wel bepalend voor het succes van de module.

Danie van den Boogaart

De training was vooral praktijkgericht en gaf concrete handreikingen die in het dagelijks werk ook direct kon worden toegepast. Andersom was er veel ruimte om praktijksituaties mee te nemen in de... De training was vooral praktijkgericht en gaf concrete handreikingen die in het dagelijks werk ook direct kon worden toegepast. Andersom was er veel ruimte om praktijksituaties mee te nemen in de lesmodules en te bespreken in relatie tot de theorie.