ISBW

Yvonne

ISBW procesmanagement en kwaliteitsmanagement zijn goede lesmodules met goede docenten met kennis van zaken. Ook de groep medestudenten waarmee je de modules volgt vormen een goede bijdrage aan een... ISBW procesmanagement en kwaliteitsmanagement zijn goede lesmodules met goede docenten met kennis van zaken. Ook de groep medestudenten waarmee je de modules volgt vormen een goede bijdrage aan een rijke verscheidenheid van ervaringen en werksituaties. Dat werkt inzicht verhogend. De digitale studieomgeving is duidelijk en prettig om in te werken.

Marjet Zorge - ID College

Prima. Ik heb met plezier de twee modulen gevolgd van Coaching&verandering. Had voor de opdracht Management van een verandering een 10, mede door de tussentijdse feedback van mijn docent. De... Prima. Ik heb met plezier de twee modulen gevolgd van Coaching&verandering. Had voor de opdracht Management van een verandering een 10, mede door de tussentijdse feedback van mijn docent. De opdracht Coaching&intervisie is practisch waardoor HRM serieus bekijkt om dit met mij dit te gaan uitvoeren binnen mijn organisatie. De gesprekken met docent en medecursisten waren een verrijking voor mij.

margo weber

Goed georganiseerd en vooral zeer kundige en sympathieke lerares, Isolde Roggeveen.

Toke Hulsebos-Wouters

Basisopleiding Personeel & Organisatie.
Pittige opleiding vooral als je aan het omscholen bent. Maar vragen werden snel en kundig beantwoord.
Goede boeken.
Examen moeilijk vooral...
Basisopleiding Personeel & Organisatie.
Goede boeken.
Examen moeilijk vooral als je geen praktijkervaring hebt, het gaat vooral over toepassingen. (Ik ben wel geslaagd)

Razia abdoel

Ik heb tot nu toe de training met plezier ervaren

Lizette Witvliet

Inhoudelijk waren de eerste twee modules goed, van de laatste (zorgmanagement) had ik meer verwacht. Ik miste een financieel stuk en het ging met name over de veranderde zorgregels waar ik niets... Inhoudelijk waren de eerste twee modules goed, van de laatste (zorgmanagement) had ik meer verwacht. Ik miste een financieel stuk en het ging met name over de veranderde zorgregels waar ik niets mee kon omdat ik in het ziekenhuis werk.

Gemeente Koggenland

Ik vond de opleiding een goede opleiding. De modules zijn volgen kort na elkaar. Debtussenpoos mag hierbij iets langer zijn.
Daarnaast ligt bij de moduleopdracht de focus op het format. De...
Daarnaast ligt bij de moduleopdracht de focus op het format. De focus zou wat meer op de inhoud mogen liggen.

Calvin Kranenburg

Goede locaties voor de lessen en kundige leraren