ISBW

Angelique Martens

Ik vond de opleiding HBO middle management erg prettig, klassikaal stof doornemen, fijne lesmateriaal en goede docenten

Ingrid van Wijk/Metaaltechniek

Het theoretisch deel sloot goed aan bij de praktijk en het theoretisch examen. De begeleiding op het operationeel marketingplan dat we moesten schrijven was onder de maat. Plannen van meerdere... Het theoretisch deel sloot goed aan bij de praktijk en het theoretisch examen. De begeleiding op het operationeel marketingplan dat we moesten schrijven was onder de maat. Plannen van meerdere studenten waar de docent enthousiast over was, werden door het NIMA beoordeeld met zwaar onvoldoende, verkeerd onderwerp of met de hakken over de sloot voldoende beoordeeld. De docent heeft hiermee laten blijken niet op de hoogte te zijn van de eisen van het NIMA

Pauli Wijnen

- Interessante gevarieerde lessen. Leuk om les te krijgen van een leraar uit het vakgebied.
- Opleiding op niveau, zeker van toegevoegde waarde op al eerder genoten opleiding.
- Leuk om...
- Leuk om andere personen uit verschillende werkomgevingen tegen te komen.
- Faciliteiten rondom opleiding goed georganiseerd.

wil pleijsier

Goede opleiding, intensief en veel huiswerk nog naast de cursusdagen

Thomas Van Ieperen

De opleiding logistiek manager bijna afgerond. Een prima opleiding met leraren die weten waar ze over praten.

Alexander Hessels

Ik heb via Isbw de avondopleiding Middelmanagement gevolgd. Deze heb ik begin dit jaar afgerond. Alle avonden waren goed verzorgd. Er werden veel praktijkervaring?en gedeeld waarmee je dan zelf weer... Ik heb via Isbw de avondopleiding Middelmanagement gevolgd. Deze heb ik begin dit jaar afgerond. Alle avonden waren goed verzorgd. Er werden veel praktijkervaring?en gedeeld waarmee je dan zelf weer wat kon in je vakgebied. De theorie die werd gegeven sloot goed aan bij de praktijk.

Al met al zou ik Isbw aanbevelen en wanneer nodig weer als opleider kiezen.

Michael Boer/ LC Engineers & Consultants BV

Prettig en leerzaam

Ewald de Bever - de Volksbank

Erg tevreden over de Docent. Hij kon de materie goed overbrengen. Stond open voor vragen en had goede voorbeelden.
Dat maakt dat dit een waardevolle training voor mij was.