ISBW

Eline

Het was leerzaam maar zeker ook leuk. Het contact met medestudenten heeft me veel opgeleverd. Door de praktische toepasbaarheid heb ik het geleerde eigenlijk meteen in praktijk kunnen brengen. Door... Het was leerzaam maar zeker ook leuk. Het contact met medestudenten heeft me veel opgeleverd. Door de praktische toepasbaarheid heb ik het geleerde eigenlijk meteen in praktijk kunnen brengen. Door de opleiding heb ik ook meer theoretische kennis waardoor ik bewuster keuzes maak voor een bepaalde aanpak in mijn werk.

Ricoh Nederland B.V. / Dave Middel

De opleiding sloot precies aan bij mijn ontwikkelpad

kpn

Van tevoren heb ik gebeld of er een examenopgave bij deze opleiding hoort. Volgens uw telefoniste die mij telefonische informatie gaf, was dat beslist NIET het geval. Tot mijn grote verbazing en... Van tevoren heb ik gebeld of er een examenopgave bij deze opleiding hoort. Volgens uw telefoniste die mij telefonische informatie gaf, was dat beslist NIET het geval. Tot mijn grote verbazing en spijt bleek dat toch wél het geval te zijn. Vriendelijk verzoek voor een gratis herexamen van het examen Organisatie en Management, dat ik december j.l. heb ingeleverd en waar ik, volgens mij ten onrechte, een onvoldoende voor heb gekregen. Mijn moeder was toen net overleden, de rouwkaart kan ik u toesturen, als u dat wilt. De opleiding op zich was interessant, maar als ik van tevoren had geweten dat er een examen aan vast zit, had ik liever een andere opleiding gevolgd.

KPN

Ik vond de gevolgde opleiding een verrijking voor mijn kennis. Daarnaast is het goed voor mijn netwerk door kennis te maken met mensen met dezelde intresse

Ed Amelung / KPN

Heer leerzaam! Erg genoten van de manier van lesgeven van de docent. Met heel veel enthousiasme gegeven en ondersteunt met diverse praktijkvoorbeelden. Top !

Monique Roet

Ik heb veel geleerd en kan het geleerde ook goed gebruiken in het dagelijks leven, zowel werk als privé.
Snelle reactie via de mail.

Mielo

Kregen les van goed opgeleide leraren welke veel praktijkervaring hebben en dit goed en duidelijk kunnen overbrengen. Hierdoor heb je veel voorbeelden waar je van kunt leren

M rooster

Hele fijne locatie en docent. Nuttig informatie en super veel bijgeleerd

Sandra vR

De training was erg prettig, de trainer zorgde voor een goede en vertrouwelijke sfeer binnen de groep. Tijdens de training werk je met verschillende theoriëen en opdrachten, die je voldoende... De training was erg prettig, de trainer zorgde voor een goede en vertrouwelijke sfeer binnen de groep. Tijdens de training werk je met verschillende theoriëen en opdrachten, die je voldoende handvaten geven om hier ook ná de training verder aan te werken.

Murat Kuretdaylar Intern Dienstencentrum Automatisering

Goed. Alles was perfect geregeld.