ISBW

Mielo

Kregen les van goed opgeleide leraren welke veel praktijkervaring hebben en dit goed en duidelijk kunnen overbrengen. Hierdoor heb je veel voorbeelden waar je van kunt leren

M rooster

Hele fijne locatie en docent. Nuttig informatie en super veel bijgeleerd

Sandra vR

De training was erg prettig, de trainer zorgde voor een goede en vertrouwelijke sfeer binnen de groep. Tijdens de training werk je met verschillende theoriëen en opdrachten, die je voldoende... De training was erg prettig, de trainer zorgde voor een goede en vertrouwelijke sfeer binnen de groep. Tijdens de training werk je met verschillende theoriëen en opdrachten, die je voldoende handvaten geven om hier ook ná de training verder aan te werken.

Murat Kuretdaylar Intern Dienstencentrum Automatisering

Goed. Alles was perfect geregeld.

Bosch Rexroth b.v.

De trainerster was zeer vakbekwaam en kwam ook met praktijk voorbeeld en niet alles uit het boekje.

Marc Hofstra

Goed aansluiting op de beroepspraktijk. Veel ruimte om je eigen ervaringen te toetsen aan de theorie

Trivire

De post-HBO Strategisch Facility Management opleiding met 2 modules bracht een goede verdieping in mijn werkveld en in de huidige theorieën. De opleidingsdagen sloten goed aan op de theorie die... De post-HBO Strategisch Facility Management opleiding met 2 modules bracht een goede verdieping in mijn werkveld en in de huidige theorieën. De opleidingsdagen sloten goed aan op de theorie die nodig was voor de modules. De modules Facility Management en Strategisch Management heb ik met mooie cijfers afgerond.

Nancy Wagemakers/TUE

Ik ben nog bezig met afronden, maar ik vond het heel leerzaam.

Dennis Beijerbacht

Ik heb de training middle management met veel plezier gevolgd. De lessen, docenten en contact met andere studenten heb ik als zeer positief ervaren.

Philadelphia Zorg

Gedegen opleiding met trainers die uit het werkveld komen. Locatie was perfect.