Rob van den Berge

De opleiding kwaliteitsmanagement die ik met goed gevolg heb afgerond was een leuke op leiding,tevens werden de lessen duidelijk en met veel passie gegeven de docent was gedreven.
Hierdoor was...
Hierdoor was het volgen een stuk makkelijker.
Een opleiding bij het ISBW is voor iedereen een aanrader.
Rob

Tessa Peeters / Koninklijke drukkerij Em. de Jong

Zeer interessant, vol bruikbare tips die ik nog steeds toepas in het dagelijkse leven.
Jammer zelfs dat het maar 2 dagen duurde.

Opleiding was goed. De organisatie is bijzonder slecht. Als cursist moet je precies in het bedachte hokje zitten. Kun jij door huidige functie of andere redenen niet precies opleveren wat gevraagd... Opleiding was goed. De organisatie is bijzonder slecht. Als cursist moet je precies in het bedachte hokje zitten. Kun jij door huidige functie of andere redenen niet precies opleveren wat gevraagd wordt voor de eindopdracht, dan slaag je niet. Dit is voor het inschrijven van de cursus niet bekend. De docent geeft wat dat betreft ook verkeerde informatie, waardoor je na veel werk er achter komt dat slagen schijnbaar niet mogelijk is. Dit met heel veel moeite, mails en overleg kunnen ombuigen, maar wat een frustratie wekt deze organisatie op. Vooral omdat je continue er zelf achter aan moet om antwoorden te krijgen.

Reactie ISBW:

We vinden het vervelend om te vernemen dat de opleiding en dienstverlening niet op alle onderdelen naar verwachting van de student is verlopen. We waarderen de persoonlijke feedback en zullen ons... We vinden het vervelend om te vernemen dat de opleiding en dienstverlening niet op alle onderdelen naar verwachting van de student is verlopen. We waarderen de persoonlijke feedback en zullen ons verdiepen in de aandachtspunten uit deze review.

John

Waardeloos instituut opleidingen vinden geen doorgang ivm te weinig leerlingen, na ruim 1,5 jaar gaat een module van een opleiding HBO Leergang Middle Management eindelijk door wegens een beperkt... Waardeloos instituut opleidingen vinden geen doorgang ivm te weinig leerlingen, na ruim 1,5 jaar gaat een module van een opleiding HBO Leergang Middle Management eindelijk door wegens een beperkt aantal leerlingen worden de 6 lessen die normaal in 12 weken zouden plaatsvinden in 8 weken en 4 lessen gepropt.
Uitwerkingen van gemaakte vragen worden standaard niet gegeven omdat er geen standaard antwoord mogelijk is...
Eindopdracht die gemaakt moest worden was niet goed geformuleerd na weken van corresponderen volgt er eindelijk duidelijkheid en wordt e.e.a. op het laatste moment aangepast.
Beoordeling van de eindopdracht is zoals een medewerkster van het ISBW aangaf voor het grootste gedeelte natte vinger werk ! Geen duidelijke kaders hoe er beoordeeld wordt en welke punten waarvoor zijn te behalen. Ook geen informatie over punten die je niet gehaald hebt en waarom niet.
Je kan hiertegen in bezwaar gaan tegen betaling van 75 euro, waarna je in beroep kunt gaan bij de commissie van Beroep a 450 euro maar de vraag is in hoeverre keurt hier de slager zijn eigen vlees !
In mijn opleiding volg ik modules waarbij mijn studiegenoten ook Bachelor of Bedrijfskunde opleiding met dezelfde theorie en dezelfde module opdrachten als Middle Manager heb ik zo mijn grote twijfels over de waarde van mijn opleiding, ik zou mezelf als afgestudeerde Bachelor nog meer zorgen gaan maken over het niveau en waarde van deze opleiding. Het heeft er alle schijn van dat een diploma HBO / Bachelor / Bedrijfskunde via dit instituut een te duur "gekocht" wc papiertje is.

Reactie ISBW:

We vinden het spijtig om te vernemen dat de opleiding niet naar tevredenheid is verlopen. Het is ons streven om de kwaliteit van onze opleidingen en onze dienstverlening continu te verbeteren. De... We vinden het spijtig om te vernemen dat de opleiding niet naar tevredenheid is verlopen. Het is ons streven om de kwaliteit van onze opleidingen en onze dienstverlening continu te verbeteren. De persoonlijke ervaring en feedback van onze studenten is hierbij erg belangrijk. We zullen de punten uit deze review verder intern onderzoeken.

Kees van der Ziel

Goede trainer, inspirerende sessies, veel interactie en zeker niet onbelangrijk; ik kon de volgende dag direct iets mee.

De training was verdeeld over drie dagen (6 dagdelen). Dat was voor de hoeveelheid te behandelen stof en voor de voorbereiding op de module/examenopdracht te weinig. Naar mijn idee zou recht gedaan... De training was verdeeld over drie dagen (6 dagdelen). Dat was voor de hoeveelheid te behandelen stof en voor de voorbereiding op de module/examenopdracht te weinig. Naar mijn idee zou recht gedaan worden aan de opleiding en het niveau als de training verdeeld zou zijn over 6 dagen (12 dagdelen). Vandaar een matig eindoordeel.

Reactie ISBW:

We waarderen de feedback en nemen dit mee als aandachtspunt in de kwaliteitsverbetering van de training.
ISBW Opleiding en Training

M Evers KPN

Ik vond de training erg goed en heb er veel aan. De trainer Heeft een prettige en ongedwongen manier van werken. Doordat de groep niet zo groot was kon hij goed inspelen op onze vragen en wensen.

Ron van den Beuken, Kinderopvang 't Nest

Training projectleiderschap gevolgd. Cursusgroep van 8 personen, inhoudelijk goed gegeven door een ervaren trainer!

Well-Fair B.V.

Alles is zeer goed geregeld en verzorgd. Goed studiemateriaal en prettige, inspirerende docenten.

Interessant onderwerpen. Management & Organisatie en Verandermanagement sluiten goed aan op de praktijk en door de moduulopdracht wordt je gedwongen de stof direct toe te passen en maak je die snel... Interessant onderwerpen. Management & Organisatie en Verandermanagement sluiten goed aan op de praktijk en door de moduulopdracht wordt je gedwongen de stof direct toe te passen en maak je die snel eigen. Bij procesmanagement is de afsluiting met een examen waardoor het te abstract wordt waardoor je de vertaalslag naar de praktijk mist. Een moduulopdracht zou een betere afsluiting zijn.