Zeer interessant.
Haalt punten aan die zeer makkelijk in de praktijk om te zetten zijn.

Training was Mattig ik had het wat dieper verwacht

Albert Meijerink / Gezondheidsdienst voor Dieren

Ik heb de opleiding als verfrissend ervaren. De docenten zijn bevlogen, prikkelend en op een positieve wijze confronterend. Je wordt aangezet tot nadenken. De samenstelling van de groepen is erg... Ik heb de opleiding als verfrissend ervaren. De docenten zijn bevlogen, prikkelend en op een positieve wijze confronterend. Je wordt aangezet tot nadenken. De samenstelling van de groepen is erg leerzaam, omdat veel sectoren hierin vertegenwoordigd zijn. Je leert ook erg veel door met elkaar van gedachten te wisselen en ervaringen te delen. Vanuit andere sectoren wordt er op een andere manier naar gekeken, waardoor nieuwe inzichten ontstaan. De studiebelasting heb ik ervaren als goed te doen, zeker omdat er ook één bijeenkomst per week is waar je ook veel leert. Hierdoor vind ik dat de studie goed te combineren is met een fulltime baan.

Goede opleiding die aansluit bij de praktijk. kundige leraren en de locatie in Eindhoven was prima bereikbaar en goed verzorgd.

Een zeer geschikte training voor de beginnende maar ook voor de gevorderde leidinggevende. De combinatie van de theorie en praktijksituaties sprak mij erg aan.

Opleiding voldeed niet aan de verwachtingen. In plaats van het onderwerp Supply Chain management hebben we het primair over de logistieke processen gehad en minder over Supply Chain management.... Opleiding voldeed niet aan de verwachtingen. In plaats van het onderwerp Supply Chain management hebben we het primair over de logistieke processen gehad en minder over Supply Chain management. Vervelend was ook dat we na drie weken het goede boek ontvingen waardoor de training uitliep. Al met al een slecht gevoel aan over gehouden ondanks de goede docent.

Reactie ISBW:

We vinden het erg jammer dat de opleiding niet aan de verwachtingen van de student heeft voldaan. Er is contact gezocht voor een verdere inhoudelijke toelichting op de feedback en het bespreken van... We vinden het erg jammer dat de opleiding niet aan de verwachtingen van de student heeft voldaan. Er is contact gezocht voor een verdere inhoudelijke toelichting op de feedback en het bespreken van de persoonlijke ervaring.
We streven ernaar om de kwaliteit van onze opleidingen continu te verbeteren en de persoonlijke ervaring van onze studenten is hierbij erg belangrijk.
ISBW

Goede opleiding welke aansluit aan mijn leerdoelen.
De aangegeven tijd voor deze opleiding heb je echt wel nodig.

Trudy Oude Wesselink; Wienerberger Nederland

Deze opleiding is op de een of andere wijze niet geheel volgens verwachting verlopen. Niveau van de opleiding werd na de eerste bijeenkomst reeds naar beneden bijgesteld door algemene niveau van de... Deze opleiding is op de een of andere wijze niet geheel volgens verwachting verlopen. Niveau van de opleiding werd na de eerste bijeenkomst reeds naar beneden bijgesteld door algemene niveau van de cursisten. Tip: vóór start van opleiding dit beter te coördineren. Voor mijn gevoel heb ik een herhaling gehad van mijn opleiding HBO logistiek management en mijn uitgangspunt was een verdere verdieping.
Verder was het aan de opleiding gerelateerde boek niet voorradig, waardoor veel verwarring omtrent opdrachten en te bestuderen artikelen. ISBW heeft wel een extra studiedag hiervoor aangeboden (echter hiervoor moest een extra dag opgenomen worden).

Reactie ISBW:

Naar aanleiding van de review hebben wij contact opgenomen met de studente.
Naar aanleiding van de review hebben wij contact opgenomen met de studente.
We waarderen de persoonlijke en telefonische toelichting en de ontvangen feedback. Deze aandachtspunten worden meegenomen in ons proces van kwaliteitsverbetering. We staan nog met de studente in contact over een mogelijke oplossing.