ISBW

KPN

Training en de bijbehorende documentatie was goed. Denk zelf wel dat zes lessen ( (3 dagen) te weinig zijn. In de laatste les waren er toch nog van iedereen vragen en behoefte om praktijk en... Training en de bijbehorende documentatie was goed. Denk zelf wel dat zes lessen ( (3 dagen) te weinig zijn. In de laatste les waren er toch nog van iedereen vragen en behoefte om praktijk en eindmodule aan de theorie te koppelen.

Inhoudelijk prima. De strakke deadlines zijn een goede stok achter de deur. Het persoonlijk contact met medestudenten en docent heb ik wel gemist.

De opleiding voldeed aan de verwachting al denk ik dat de organisatie nog verbeterpotentieel heeft.
De docenten waren kundig en met een aantal heb ik nog steeds contact. De overname door NCOI is niet perse een verbetering.

Calvin Kranenburg

De docenten zijn zeer vakbekwaam en komen ook daadwerkelijk uit de sector van de opleiding.
Tijdens de lunches was alles zeer goed geregeld.
Als ik vragen had aan ISBW zelf werd ik zeer...
Tijdens de lunches was alles zeer goed geregeld.
Als ik vragen had aan ISBW zelf werd ik zeer snel en goed geholpen.

Fabian

Eye opener, leerzaam en de combinatie met collega studenten uit andere markten maakt het erg interessant.

Goed duidelijk en kreeg voldoende handgrepen om dit in praktijk te gaan brengen

Harold

De inhoud van de opleiding was prima. De randvoorwaarden zoals belooft bij de inschrijving van mijn opleiding bij ISBW komen ze niet na.....Wat voor mij essentieel was!
1. Studeren in de...
1. Studeren in de buurt van je woonplaats,
2. de modules zullen niet overlappend zijn
3. het maken van business casus zal voor alle modules hetzelfde zijn.

ROC van Amsterdam

Ik heb twee modules gevolgd: Projectmanagement en effectief leiding geven. Ik vond het een leerzame training, heb er veel aan gehad.
De leeromgeving vond ik niet altijd even duidelijk,...
De leeromgeving vond ik niet altijd even duidelijk, omslachtige manier om bij opdrachten of berichten te komen. Bij het uploaden van mijn eindopdracht liep ik tegen een probleem aan, mijn document werd niet opgenomen. Naderhand kreeg ik een melding dat de inleverdatum verlopen was, terwijl ik drie dagen voor de einddatum alles heb ingeleverd. Gelukkig geen consequenties. wacht nu op de uitslag.

Marjet Zorge

Ik heb met plezier de opleiding gevolgd. De modules zitten beiden goed in elkaar.

Henk Ermers

Geweldige boeken! Prima opleiding, module. meer efficiency als het termijn wat uitgestreken wordt. Zo ook tbv eindopdracht; nu is uitwisseling van deskundigheid en feedback erg beperkt.
Geweldige boeken!
Prima docent en erg gedreven studiegenoten.
Prijs vind ik nog steeds erg hoog tov investering ISBW en docent. Het is geen aardigheid om jezelf te willen ontwikkelen voor zo'n bedrag.