ISBW

Rob van den Berge

Vooral de module kwaliteitsmanagement was een module die leuk en interessant was. Je wordt constant aangemoedigd om uit je veilige zone te kruipen en de behandelde stof in de praktijk te brengen.... Vooral de module kwaliteitsmanagement was een module die leuk en interessant was. Je wordt constant aangemoedigd om uit je veilige zone te kruipen en de behandelde stof in de praktijk te brengen. Verder is het belangrijk dat je een klik hebt met je cursusleider. Bij procesmanagement had ik dat dus niet,met als gevolg een niet prettige ervaring.

Rinos bv.

Opleiding was goed te doen en heeft mij veel geleerd

Gemeente Eemsmond

De docenten zijn goed de stof niet altijd passend, weinig mogelijkheden om examen anders af te leggen als je dyslectisch bent. En de organisatie is bedroevend. Je geeft je op in Groningen en krijgt... De docenten zijn goed de stof niet altijd passend, weinig mogelijkheden om examen anders af te leggen als je dyslectisch bent. En de organisatie is bedroevend. Je geeft je op in Groningen en krijgt te kort van te voren te horen dat daar geen training wordt gegeven, NCOI heeft het geld ontvangen en je kunt niet anders dan gaan waar de training wel is.

Goede opleiding, literatuur zou iets uitgebreid mogen worden. Persoonlijk vond ik vier dagen van de leergang kort tot zeer kort.

Erg leuk en leerzaam. Vooral veel oefeningen gedaan en rollenspellen. De studie is goed te volgen naast het dagelijkse werk.

We hadden een hele goede lerares die zaken goed kon uitleggen en die flexibel omging met de leerstof. Op de behoefte van de cursisten werd goed ingespeeld en meegedacht.

L.H.

In de opleiding zorgmanager vond ik vooral de modules effectief leiding geven en communicatie erg interessant. Van de module zorgmanagement had ik meer verwacht; het ging veel over regelgeving en... In de opleiding zorgmanager vond ik vooral de modules effectief leiding geven en communicatie erg interessant. Van de module zorgmanagement had ik meer verwacht; het ging veel over regelgeving en bijvoorbeeld niet over budgettering of schrijven van een jaarplan/doelstellingen. Het leuke is dat je met mensen in een groep zit uit verschillende werkvelden, waardoor er regelmatig interessante discussies ontstaan. Wat betreft de organisatie van de opleiding ben ik minder enthousiast; van de drie modules kon ik er niet één volgen op mijn voorkeurslocatie (Rotterdam). Dat de ISBW is opgegaan in de NCOI heeft ze zeker geen goed gedaan wat betreft klantenservice.