ISBW

Arie van den Boom

Leerzaam en omdat het maar +/- 3 uur per week aan huiswerk kosten was het goed te combineren met werk.

Dennis de Koning / Gemeente Woerden

Ontzettend leerzaam. Voor mijn projecten nuttig om de opgedane kennis in praktijk te brengen.

Interactieve module, waarbij de docent actief de cursisten betrekt in de les. Voorbeelden uit de praktijk worden behandeld en er wordt uitgebreid stilgestaan bij de theorie / voorbereiding, zonder... Interactieve module, waarbij de docent actief de cursisten betrekt in de les. Voorbeelden uit de praktijk worden behandeld en er wordt uitgebreid stilgestaan bij de theorie / voorbereiding, zonder in herhaling te vallen.

Monique van der Burgt

Leerzaam en in ontspannen sfeer gegeven.

Zeer persoonlijke training. Kleine groep was erg fijn, daardoor bijna training op maat.

Erg leerzaam, interessant. Docente was erg enthousiast en wist waar ze over sprak.

Robby Winne

Interessante stof gegeven door een ervaren docent.

Gemeente 's-Hertogenbosch

Zeer goed,
Zeer goed,
De instructrice had een prettige manier van overbrengen. Ze wisselde theorie en praktische bezig zijn goed af waardoor het nooit langdradig werd. De tijd ging eigenlijk heel snel. Aan het begin zijn de leerdoelen besproken en hier is de zwaarte per onderwerp op aangepast.

Al met al zeer leerzaam en zeer bruikbaar.

Het is een inspirerende training: het heeft bij mij geleid tot meer inzichten en grotere bewustwording van zaken die ik zeg / doe én niet zeg / doe.