Heer/mevrouw Elly en Albert Postma

Berry heeft ons zeer goed begeleid, na de 4e bezichtiging vertelde hij ik heb precies wat jullie zoeken en dat was ook zo binnen een paar dagen was de zaak gedaan.
En wij zijn nu eigenaars van...
En wij zijn nu eigenaars van een prachtige villa in Javea.

Hoekstra

We kijken terug op een zeer positieve ervaring met PrimaVillas. Het kantoor werd ons aanbevolen vanuit ons privé netwerk, en naar later bleek hadden wij ook al een keer via een... We kijken terug op een zeer positieve ervaring met PrimaVillas. Het kantoor werd ons aanbevolen vanuit ons privé netwerk, en naar later bleek hadden wij ook al een keer via een nieuwbouwproject per email contact gehad.

De uitgebreide intake bij on thuis in Heemstede met Jan en Michelle was zeer prettig en bovendien erg gezellig. Onze wensen werden in kaart gebracht en er werd uitleg gegeven over de gebruikelijke processen bij het aankopen van een woning in Spanje. Ook praktische zaken als het openen van een bankrekening en het aanvragen van een NIE nummer werd tot in de puntjes voorbereid voor ons.

Berry heeft ons begeleid bij de verschillende bezichtigingen die we hebben gehad. Altijd een leuke, nuttige en gezellige happening (het kopen van een huis moet een feestje blijven!) Zijn kennis van de verschillende wijken en technische inzichten waren zeer nuttig. Bovendien vonden wij het erg prettig dat er geen druk op ons werd gelegd en dat er geduldig doorgezocht werd, als we de bezichtigde huizen niet interessant vonden.

Uiteindelijk ons droomhuis gevonden! Na een uitstekende begeleiding bij het notariële proces zijn we in december 2022 formeel eigenaar geworden van ons geliefde Casa Calma Javea. Momenteel zijn we bezig met een verbouwing en we hopen in oktober helemaal klaar te zijn. Voor ons is het echt ons Paradijsje en we zijn zeer blij en dik tevreden met de begeleiding vanuit PrimaVillas.

Marcel, Nicolien, Hidde en Koen.

Heer/mevrouw Jean Paul Lock

Zeer goed. vakkundige zorg tijdens de koop en erna. Zelf een half jaar later wordt je bij vragen nog steeds direct geholpen. Jan brengt je ook in contact met goede en vriendelijke mensen voor bijv.... Zeer goed. vakkundige zorg tijdens de koop en erna. Zelf een half jaar later wordt je bij vragen nog steeds direct geholpen. Jan brengt je ook in contact met goede en vriendelijke mensen voor bijv. je tuin of zwembad. maar ook de sleutel zorg. Wij zijn dan ook meer de tevreden over de gehele koop van onze woning. Ik raad Jan en Michelle bij iedereen aan.

Peter Ambachtsheer

De begeleiding van Michelle in Nederland, en Berry en Jan in Spanje was prima. Berry is met ons langs mogelijk passende woningen gegaan, en gaf gevraagd en ongevraagd advies.
Ook de...

Ook de juridische begeleiding was belangrijk, en in het Nederlands.
Met ons huis in Javea zijn wij zeer tevreden.

Heer/mevrouw Carlo van Kemenade

We kregen goede adviezen, kordate hulp en support, goede response-tijden en altijd vriendelijk. Ze kennen de omgeving en zijn bvertrouwd met de makelaars aldaar.
Fantastische ervaring...
Fantastische ervaring resulterend in een hele mooie aankoop van een prachtig huis in Moraira..

Heer/mevrouw Dick Huijgen

Aankoop positief, nazorg laat te wensen over

Line Leander

We zijn uitermate tevreden met Primavillas als aankoopmakelaars. Fijne en persoonlijke begeleiding, professioneel en vakkundig. Met dank aan hen hebben we onze droomhuis gevonden in Jávea!

Mark

Jan en Michelle (en Berry) hebben ons uitstekend geholpen bij de aankoop van onze woning in Spanje. Het was een hobbelig proces door diverse redenen, maar zijn daarbij goed ondersteund en alles tot... Jan en Michelle (en Berry) hebben ons uitstekend geholpen bij de aankoop van onze woning in Spanje. Het was een hobbelig proces door diverse redenen, maar zijn daarbij goed ondersteund en alles tot een goed eind gebracht.

Heer/mevrouw Johan van Neste

Geweldige ervaring! PrimaVillas heeft in alle opzichten uitstekende kwaliteit geleverd

Heer AGM Senssen

Onze wens: een huis in Spanje!
Dus contact gemaakt met Jan na aanbeveling van vrienden.
Onze wens: een huis in Spanje!
Dus contact gemaakt met Jan na aanbeveling van vrienden.
We hadden een wensenlijst en zelf al eerder woningen uitgezocht. Michele ging daarmee aan de slag en zocht alles goed uit daarna maakte ze een planning. Met Jan gingen we op pad om verschillende huizen te bekijken. Jan kent de buurt goed en gaf ook eerlijke meningen over de huizen. Jan en Michelle zijn een goed duo met oog voor onze wensen. Ze werken samen met een top advocate die ook nog Nederlands spreekt.
Uiteindelijk hebben we ons huis gevonden. Nadat we de koopovereenkomst getekend hadden hebben we met Jan en MIchelle getoost op ons huis.