We hadden een prettig contact met Jan en Michelle, ze zijn zeer professioneel, behulpzaam en aardig.
Jan heeft ons goed begeleid bij de aankoop van ons huis in Javea, hij heeft veel kennis van zaken en daar hebben we veel aan gehad.

Joost en Loes van Leeuwen

Prima begeleiding door Jan en Michelle van eerste kennismaking met Javea, onderhandeling tot definitieve aankoop. Ook heel goede ondersteuning bij de documentatie en notariële afwikkeling,... Prima begeleiding door Jan en Michelle van eerste kennismaking met Javea, onderhandeling tot definitieve aankoop. Ook heel goede ondersteuning bij de documentatie en notariële afwikkeling, kortom een super betrouwbare Nederlandse aankoop-makelaar !

Heer/mevrouw Wagenaar

Nadat wij onze wensen hebben doorgegeven, zijn Jan en Michelle voor ons aan de slag gegaan met de zoektocht na een passende woning.

De lijntjes zijn kort, de communicatie verloopt...

De lijntjes zijn kort, de communicatie verloopt snel/prettig en ze geven je een vertrouwd gevoel.

Informele sfeer gaat samen met een goede kennis van de markt/deskundigheid.

Dankzij PrimaVillas hebben we het perfecte appartement gevonden in Spanje. Het begon met de oriëntatie en de kennismaking in Nederland. Dat was al een goeie start. Daarna de zoektocht in... Dankzij PrimaVillas hebben we het perfecte appartement gevonden in Spanje. Het begon met de oriëntatie en de kennismaking in Nederland. Dat was al een goeie start. Daarna de zoektocht in Spanje. In zeer korte tijd hebben we diverse appartementen bezocht, en na een paar dagen hadden we al het juiste appartement gevonden. We werden daarin goed begeleid, en het was bovendien ook nog gezellig met Jan Bloem.

Heer/mevrouw Vredenbregt

Na eerst geruime tijd zonder aankoopmakelaar zelf op zoek te zijn geweest naar het juiste huis in de omgeving van Javea, kwamen wij via via in contact met Jan en Michelle Bloem van PrimaVillas.... Na eerst geruime tijd zonder aankoopmakelaar zelf op zoek te zijn geweest naar het juiste huis in de omgeving van Javea, kwamen wij via via in contact met Jan en Michelle Bloem van PrimaVillas. Vanaf het eerste contact hadden wij vertrouwen in het feit dat zij ons zouden kunnen helpen om het juiste huis te vinden en de aankoop op op een goede manier te begeleiden. Dit vertrouwen is nooit beschaamd en zelfs nog overtroffen. Het huis wat wij uiteindelijk hebben aangekocht is door Michelle en Jan gevonden en was precies wat wij zochten. Michelle en Jan waren altijd beschikbaar om ons bij te staan en vragen te beantwoorden. De communicatie was geweldig en alles was uitstekend geregeld.

Onze reactie hierop kunnen wij erg tevreden zijn over de professionele mensen,zoals Jan, en Michelle , die ons erg fijn geholpen hebben met het vinden van onze nieuwe woning in Xabia.
Mijn...
Mijn vrouw wilde een nieuw en modern huis, en ik had graag een echt Spaans oud huis willen hebben. Achteraf zijn we er blij mee ,met onze keuze.
Toch nieuw en modern, met uitzicht op de montgo en zee. Hartelijk dank voor de begeleiding. Wij wonen hier heel fijn .André & Petra

Hans en Marlies Krul

Het proces verliep aanvankelijk bijzonder, omdat we PrimaVillas overgehaald hebben om voor ons op een afwijkende manier met een huis aan de slag te gaan buiten het werkgebied. Uiteindelijk is dit... Het proces verliep aanvankelijk bijzonder, omdat we PrimaVillas overgehaald hebben om voor ons op een afwijkende manier met een huis aan de slag te gaan buiten het werkgebied. Uiteindelijk is dit huis, na lang wachten en veel gedoe van de andere kant, toch niet doorgegaan. Ondanks alle gedoe bleef PrimaVillas hun werk uitstekend doen! Uiteindelijk hebben we dank zij PrimaVillas een ander huis gevonden: veel mooier en geen gedoe. Sinds vorige week zijn we daarvan de trotse eigenaren: nogmaals veel dank, Jan en Michelle!

De begeleiding vanuit PrimaVillas was top. Persoonlijk, veel kennis van de lokale markt en super goede service. Met veel handige tips en ook eerlijk advies. We blijven dan ook in contact met Jan en... De begeleiding vanuit PrimaVillas was top. Persoonlijk, veel kennis van de lokale markt en super goede service. Met veel handige tips en ook eerlijk advies. We blijven dan ook in contact met Jan en Michelle maar nu voor de gezelligheid omdat de aankoop inmiddels gelukt is!

Van Dorssen

Zeer, zeer goed. Begeleiding en advies gaan ze (Jan en Michelle) voor 200%. Met minder nemen ze gewoon geen genoegen. Eerlijk, transparant. Alle voor/nadelen en oplossingen worden uitvoerig... Zeer, zeer goed. Begeleiding en advies gaan ze (Jan en Michelle) voor 200%. Met minder nemen ze gewoon geen genoegen. Eerlijk, transparant. Alle voor/nadelen en oplossingen worden uitvoerig besproken, uitgezocht en (als het ook kan) opgelost. Ze zijn echt pas tevreden als de klant het is.

Via vrienden die een huis via Prima Villas hebben gekocht zijn we in contact gekomen met Jan. Al snel kwam Michelle ook in beeld. Wij hadden 1 huis op het oog en Jan en Michelle hebben geregeld dat... Via vrienden die een huis via Prima Villas hebben gekocht zijn we in contact gekomen met Jan. Al snel kwam Michelle ook in beeld. Wij hadden 1 huis op het oog en Jan en Michelle hebben geregeld dat wij dat voor een weekend konden huren. Datzelfde weekend ook nog meer huizen bezocht. Het eerste huis werd het niet, maar op een ander huis werden we meteen verliefd. Maar we waren er maar een lang weekend. We wilden alle kosten op een rijtje krijgen. Jan regelde meteen een afspraak met een aannemer en nog andere dingen. Zo hadden we bij thuiskomst meteen een goed totaal plaatje. Diezelfde week hadden we het al gekocht. Jan en Michelle hielpen ons met alles, het is toch anders een huis in Spanje te kopen. Alles liep op rolletjes en Jan en Michelle informeerden ons steeds heel goed. Zelfs al was het hun zomervakantie, alles liep door. Nu de overdracht gehad en zo blij dat we het via deze weg konden doen. Als je een huis zoekt in Xabia en omgeving zou ik zeker contact met Prima Villa's opnemen. Je wordt ontzorgd.