Wij waren al door vrienden getipt die reeds een positieve ervaring hadden. Dit hebben Jan en Michelle volledig waargemaakt. Het zoeken en plannen van de te bezichtigen huizen ging heel... Wij waren al door vrienden getipt die reeds een positieve ervaring hadden. Dit hebben Jan en Michelle volledig waargemaakt. Het zoeken en plannen van de te bezichtigen huizen ging heel efficiënt. De uiteindelijke bezichtiging zelf en de rondleiding voelde bijna als een feestje. Jan voelde na een aantal huizen precies aan wat wij zochten en kwam met een huis dat ons droomhuis is geworden. Wij zijn hier super blij mee!
Ook met betrekking tot notaris, welke bank, advocaat etc. zijn wij volledig ontzorgd. En heel goed geholpen. Haro en Philo

Algemene ervaring is heel positief! Michelle is enorm betrokken en heeft ons heel goed helpen zoeken in het aanbod. De afspraken plannen ging ook heel prettig en soepel, zij weet precies wie ze... Algemene ervaring is heel positief! Michelle is enorm betrokken en heeft ons heel goed helpen zoeken in het aanbod. De afspraken plannen ging ook heel prettig en soepel, zij weet precies wie ze hiervoor moet benaderen en dat is voor ons toch echt heel lastig zo niet te doen. Met Jan hebben we in Spanje behoorlijk wat huizen gezien en dat was heel leuk en informatief. Jan heeft ons veel kunnen vertellen over de voor en nadelen van wijken en bepaalde type huizen. Alles ging zo ontspannen dat het leek of we elkaar al jaren kende, wat ertoe heeft geleid dat we redelijk snel wisten wat we zochten en vooral wat niet.....kortom fijne ervaring met de inspanning van Jan, Michelle en Afra.

Jan en zijn dochter Michelle zijn voor een eerste kennismakingsgesprek bij ons thuis geweest en dat voelde meteen vertrouwd. Het is ook niet “zomaar” een stap om een huis in het buitenland te kopen.... Jan en zijn dochter Michelle zijn voor een eerste kennismakingsgesprek bij ons thuis geweest en dat voelde meteen vertrouwd. Het is ook niet “zomaar” een stap om een huis in het buitenland te kopen. Wij zijn van het zoeken naar een woning tot de uiteindelijke koop zo fantastisch geholpen, dat gezegd mag worden dat we dat zonder de hulp van Jan en Michelle beslist niet hadden gerealiseerd. Er komt zoveel op je af, allerlei zaken waar je bij aanvang van het avontuur niet bij stilstaat of over nadenkt. Dan is goede hulp van onschatbare waarde en die hebben wij gekregen! Vanaf 1 september 2021 zijn wij dan ook de trotse eigenaren van een prachtige villa in Jávea, maar daar bleef het niet bij….dan moet er nog steeds van alles geregeld worden….óók die zorg wordt volledig uit handen genomen d.m.v. het aandragen van de juiste en vooral betrouwbare contacten.
Kortom, wij hadden deze droom zonder Michelle en Jan van Prima Villas nooit gerealiseerd als we niet zo waren bijgestaan door hun! Bedankt Michelle en Jan, wij zullen jullie bij iedereen die zijn of haar droom(huis) in Spanje najaagt van harte aanbevelen!
Jullie zijn toppers, die doen wat ze beloven!
Frits & Brigitte - Xabia

Laten we maar meteen met de deur in huis valllen..., zonder de oprechte kennismaking met Michelle en Jan bij ons thuis in NL hadden we dit feest nooit gerealiseerd. Die ontmoeting was bijzonder... Laten we maar meteen met de deur in huis valllen..., zonder de oprechte kennismaking met Michelle en Jan bij ons thuis in NL hadden we dit feest nooit gerealiseerd. Die ontmoeting was bijzonder omdat alles waar we kritisch over zouden kunnen zijn omsloeg in een apart soort vertrouwen. Vreemd als je bedenkt dat het niet zomaar een plannetje is.....een huis kopen in Spanje.
Dat vertrouwen is tot in detail door Prima Villas waargemaakt. De schema's van Michelle, de gepaste voorpret, de bezichtigingen overeenkomstig onze wensen met Jan in Javea en daardoor een volledig inzicht in de verschillen op de huizenmarkt, op een unieke manier.
Alles rustig en relaxed, zonder druk,.... alsof een vriend daar je wat rondrijdt.
Tja, ..en dan ineens is het zover, de keuze gemaakt en de onderhandeling gestart.
Jan heeft vervolgens alle contacten die nodig zijn aan het werk gezet, van bank tot jurist en meer.
Nu we 'geland' zijn in ons nieuwe onderkomen, dromen we heerlijk verder met onze plannen.
Zin in een goed idee.... bel PrimaVillas, Go For It!

Jan, Michelle, Aafra, heel veel dank

Jan en Michelle hebben ons heel goed beholpen bij de aankoop van onze woning. Ze snapten onze wensen en waren perfecte begeleiders. Zowel Jan als Michelle wekken met hun persoonlijke benadering én... Jan en Michelle hebben ons heel goed beholpen bij de aankoop van onze woning. Ze snapten onze wensen en waren perfecte begeleiders. Zowel Jan als Michelle wekken met hun persoonlijke benadering én netwerk vertrouwen en hebben ons daarmee enorm goed op weg geholpen voorafgaand, tijdens en na de koop van ons prachtige huis. Een aanrader voor iedereen die in Javéa of omgeving op zoek is naar een huis.

Wat een verrassing om voor de bezichtiging van de huizen eerst de omgeving te verkennen, vanuit het kantoor thuis in Javea. In een ongedwongen, open sfeer deelde Jan (en Afra) ervaringen en veel... Wat een verrassing om voor de bezichtiging van de huizen eerst de omgeving te verkennen, vanuit het kantoor thuis in Javea. In een ongedwongen, open sfeer deelde Jan (en Afra) ervaringen en veel informatie. Het te lopen traject, kennis van de omgeving, van goede vaklui, van betrouwbare partners, tussenpersonen, lekkere restaurants, leuke plekjes etc. Met Michelle, hun dochter, maakten we helaas slechts on line kennis; wat een kanjer voor de regelzaken; snel en doelgericht. Ook waren we onder de indruk van de heldere overzichtelijke website.
Afgelopen week was de daadwerkelijke overdracht. Ook dat was tot in de puntjes geregeld. Met s’avonds een verrassing; proost op de overeenkomst!

Wij zijn afgegaan op “ons gevoel “ om met Prima Villas dit traject aan te gaan, en dat klopte van begin tot eind .
Oprecht, puur en eerlijk .
En mooi te zien, een echte & hechte band...
Oprecht, puur en eerlijk .
En mooi te zien, een echte & hechte band binnen dit familie bedrijf !!!
Zeker ook de nazorg niet te vergeten … chapeau
Wij gaan genieten van ons droomhuis ????????

D & M

Best spannend een huis kopen in het buitenland.
Best spannend een huis kopen in het buitenland.
Na onze eerste kennismaking bij ons thuis wisten we dat Jan en Michelle van primavillas de juiste personen waren om ons te begeleiden in de zoektocht naar onze droomwoning in Spanje.
Jan en Michelle bedankt voor jullie inzet.
René & Belinda.

Jan Bloem heeft ons goed geholpen tijdens onze oriëntatie naar het juist besluit om in Spanje het juiste huis te kopen. Dit door ons altijd goed van de voor en nadelen van de bezochte object met ons... Jan Bloem heeft ons goed geholpen tijdens onze oriëntatie naar het juist besluit om in Spanje het juiste huis te kopen. Dit door ons altijd goed van de voor en nadelen van de bezochte object met ons nadien te analyseren. Dit heeft er na een lange zoektocht toe geleid dat we ons droom huis hebben gevonden.

Goed. Verstand. Reeel. Rustig.