Wij waren al door vrienden getipt die reeds een positieve ervaring hadden. Dit hebben Jan en Michelle volledig waargemaakt. Het zoeken en plannen van de te bezichtigen huizen ging heel... Wij waren al door vrienden getipt die reeds een positieve ervaring hadden. Dit hebben Jan en Michelle volledig waargemaakt. Het zoeken en plannen van de te bezichtigen huizen ging heel efficiënt. De uiteindelijke bezichtiging zelf en de rondleiding voelde bijna als een feestje. Jan voelde na een aantal huizen precies aan wat wij zochten en kwam met een huis dat ons droomhuis is geworden. Wij zijn hier super blij mee!
Ook met betrekking tot notaris, welke bank, advocaat etc. zijn wij volledig ontzorgd. En heel goed geholpen. Haro en Philo

Algemene ervaring is heel positief! Michelle is enorm betrokken en heeft ons heel goed helpen zoeken in het aanbod. De afspraken plannen ging ook heel prettig en soepel, zij weet precies wie ze... Algemene ervaring is heel positief! Michelle is enorm betrokken en heeft ons heel goed helpen zoeken in het aanbod. De afspraken plannen ging ook heel prettig en soepel, zij weet precies wie ze hiervoor moet benaderen en dat is voor ons toch echt heel lastig zo niet te doen. Met Jan hebben we in Spanje behoorlijk wat huizen gezien en dat was heel leuk en informatief. Jan heeft ons veel kunnen vertellen over de voor en nadelen van wijken en bepaalde type huizen. Alles ging zo ontspannen dat het leek of we elkaar al jaren kende, wat ertoe heeft geleid dat we redelijk snel wisten wat we zochten en vooral wat niet.....kortom fijne ervaring met de inspanning van Jan, Michelle en Afra.