PrimaVillas heeft veel kennis en een groot netwerk. Het heeft ons enorm geholpen een mooi huis te kopen in Javea. Daarbij waren het ook hele gezellige dagen. Een fijne ervaring!

Zeer plezierige ervaring en een luisterend oor, wij gaan ervan uit dat onze mening nog zo is na de bouw van ons nieuwe huis en hebben al het vertrouwen in Prima Villas.
Opvallend is ook de...
Opvallend is ook de slagkracht van Jan Bloem.
Hij komt met de juiste notaris en de juiste advocaat en kent de markt.

"Wij zijn heel erg tevreden over de geleverde diensten. We hebben samengewerkt met Jan Bloem, hij is heel gedreven en enthousiast daarom zijn we dan ook met hem in zee gegaan. Hele fijne... "Wij zijn heel erg tevreden over de geleverde diensten. We hebben samengewerkt met Jan Bloem, hij is heel gedreven en enthousiast daarom zijn we dan ook met hem in zee gegaan. Hele fijne communicatie en bijna altijd bereikbaar dat gaf echt het gevoel dat hij helemaal voor ons ging! Daarnaast heeft Jan een goed beeld van de huidige markt. Aanrader!"

Wij zijn van begin ( op de site chatten met Michelle ) tot en met onze aankoop enorm goed begeleid en geholpen door Jan Bloem en Michelle. Er werd goed geluisterd naar onze wensen en Jan heeft ons... Wij zijn van begin ( op de site chatten met Michelle ) tot en met onze aankoop enorm goed begeleid en geholpen door Jan Bloem en Michelle. Er werd goed geluisterd naar onze wensen en Jan heeft ons Javea leren kennen. We hebben in meerdere bezoeken vele huizen bezichtigd en we hebben inmiddels ons ideale vakantiehuis gekocht.
Dit alles van a tot z uitstekend begeleid door Jan en Michelle en het door hun zorgvuldig opgebouwde netwerk van deskundige mensen.
Wij raden dan ook iedereen aan die plannen heeft om een huis in Spanje te kopen contact met Prima Villas op te nemen.
Er zijn veel valkuilen als je een huis in Spanje wilt kopen en Jan heeft ons daar voor behoed, wij kunnen nu zorgeloos genieten van ons huis.
Tot slot nog de nazorg, op alle vragen krijg je een antwoord, van waar koop je het lekkerste broodje tot welke aannemer kan ik het beste nemen, je hebt na aankoop van een huis veel zaken die geregeld moeten worden en daar zijn wij echt top mee geholpen.

We zijn zeer tevreden met dekbegeleiding van primavillas.

Vanaf de dag van ontmoeting met het team voel je aan dat Primavillas heel graag wil dat je gaat slagen in de aankoop van je droomhuis. Goede adviezen en begeleiding. In deze wereld van... Vanaf de dag van ontmoeting met het team voel je aan dat Primavillas heel graag wil dat je gaat slagen in de aankoop van je droomhuis. Goede adviezen en begeleiding. In deze wereld van verdienmodellen is het fijn met iemand te werken die gelooft in wat hij doet en er veel plezier van heeft om jou te laten slagen in je doelen halen. we hebben het ervaren als een zeer prettig proces.

Overall tevreden! Zeer tevreden.

Geen betere makelaar dan Jan kunnen wensen. Goed bereikbaar en altijd snel antwoord. Deskundig advies. Uitstekende service, heel vriendelijke en betrouwbaar! Bravo !! Begeleiding was super!!!

Mijn/onze ervaring is uitstekend, wij hebben nog maar een korte samenwerking met Jan en Michelle,
omdat we nog maar in een beginfase zitten van een huis te bouwen in Javea. Maar tot nu toe alleen maar lof!!!
Ze hebben ons enorm geholpen met allerlei verschillende zaken, en veel informatie gegeven omtrent omgeving/grondstukken etc.
Het gevoel was meteen goed, ik ga dan ook met heel veel vertrouwen de bouw van een huis tegemoet samen met Jan en de mensen waar Primavillas mee samenwerkt.

Zie vraag 3. ik heb geen andere referenties, maar wel spook verhalen waar je als potentiële koper niet van opknapt. PrimaVillas is voor ons een prima adres gebleken met een uitstekende... Zie vraag 3. ik heb geen andere referenties, maar wel spook verhalen waar je als potentiële koper niet van opknapt. PrimaVillas is voor ons een prima adres gebleken met een uitstekende dienstverlening.