De begeleiding door prima villa s was geweldig; zeer snelle en adequate reactie en terugkoppeling op vragen. Daarnaast heeft prima villa s een goed en deskundig netwerk aan deskundigen (advocaat /... De begeleiding door prima villa s was geweldig; zeer snelle en adequate reactie en terugkoppeling op vragen. Daarnaast heeft prima villa s een goed en deskundig netwerk aan deskundigen (advocaat / notaris / aannemer / en dergelijke). Dus ook het traject na de aankoop was meer dan adequaat geborgd.

Na benadering van hun website heel professioneel benaderd en met raad en daad geholpen. Naast het gekozen huis andere villas aanbevolen om een zo goed mogelijk beeld te krijgen van het woningaanbod.... Na benadering van hun website heel professioneel benaderd en met raad en daad geholpen. Naast het gekozen huis andere villas aanbevolen om een zo goed mogelijk beeld te krijgen van het woningaanbod. . Bij bezichtigingen een onpartijdig oordeel en ons attent maken op de plussen en minnen van de villas. Tijdens en na aankoop van de woning ook een super begeleiding gehad. Met iedereen waarmee Primavillas samen werkt zoals bv advocaat ( spreekt Nederlands) ook zeer goed en fijn contact gehad. Kortom: Primavillas is een echte aanrader. Zullen zeker contact houden. Kunnen het iedereen aan bevelen.

Fijne benadering. Laten je goed kennis maken met de omgeving, waardoor je eerst een goede indruk krijgt waar je aan het zoeken bent. Korte lijnen in de communicatie. Eerlijk en oprecht.

Het eerste contact met PrimaVillas verliep via de website, wij hadden dus geen referenties. Na een telefoongesprek waarin we duidelijk konden uitleggen waar we naar op zoek waren, zijn wij naar... Het eerste contact met PrimaVillas verliep via de website, wij hadden dus geen referenties. Na een telefoongesprek waarin we duidelijk konden uitleggen waar we naar op zoek waren, zijn wij naar Spanje (Javea) gegaan. Het advies van PrimaVillas was om 2 dagen de tijd te hebben voor een rondleiding door de omgeving en het bekijken van huizen. Voor ons was het de eerste kennismaking met die omgeving en de rondleiding gaf een goede indruk en heel veel informatie. De volgende dag werden wij voorgesteld aan een bouworganisatie die villa's in aanbouw had op verschillende locaties. De afspraken waren goed voorbereid en het bezoek was daardoor zeer efficiënt: een gesprek bij de bouworganisatie, rondleiding op verschillende percelen in aanbouw en ook een rondleiding door een villa die gereed was. Door deze efficiënte manier van werken en de antwoorden op alle vragen die wij aan PrimaVillas konden stellen, hebben wij al snel een keuze kunnen maken voor een prachtig project in aanbouw. Van de aankoop van de villa hebben wij nooit een moment spijt gehad en ook hebben wij niet getwijfeld aan de deskundigheid van alle partijen die betrokken waren.
Door de heldere adviezen van PrimaVillas en de nuttige contacten (zoals Nederlands sprekende advocaat, verzekeringsadviseur, accountant) hebben wij het traject als uitermate plezierig en niet stressvol ervaren. Kortom een aanrader om begeleiding te zoeken bij PrimaVillas voor de aankoop van onroerend goed in het buitenland!

Wij zijn uitstekend begeleid door Jan Bloem in dit traject. Hij kwam eerst bij ons thuis in Nederland om onze behoefte te inventariseren. Dat doet hij op en hele prettige, onafhankelijke manier.... Wij zijn uitstekend begeleid door Jan Bloem in dit traject. Hij kwam eerst bij ons thuis in Nederland om onze behoefte te inventariseren. Dat doet hij op en hele prettige, onafhankelijke manier. Vervolgens heeft hij ons de zoekregio in Spanje laten zien. Dat gaf ons een heel goed beeld van de plekken waar we wel of juist niet wilden zitten. En ook in het proces van zoeken tot aankoop hebben zij ons uitstekend begeleid. Absoluut een aanrader!

Jan begreep heel precies naar welke soort woning we op zoek waren. Hij pikte er de voor ons perfecte woning uit. We konden in alle vertrouwen het aankoop-proces doorlopen, met hem aan onze zijde.... Jan begreep heel precies naar welke soort woning we op zoek waren. Hij pikte er de voor ons perfecte woning uit. We konden in alle vertrouwen het aankoop-proces doorlopen, met hem aan onze zijde. Telkens we onzeker waren was hij er om ons te begeleiden.

Een geweldige ervaring goede algemene info hoe alles werk in Spanje.
Een zeer duidelijk verhaal waar we meteen een goed en vertrouwelijk gevoel bij hadden.

Zeer prettige makelaar en doet meer dan alleen dat!
Goede begeleiding tijdens het proces en een sterk team wat Jan Bloem begeleid.

Wij zijn zeer onder de indruk van de dienstverlening en expertise van PrimaVillas. Het begon met een persoonlijk inventarisatiegesprek bij ons thuis waarin wij al onze wensen en vragen kwijt konden.... Wij zijn zeer onder de indruk van de dienstverlening en expertise van PrimaVillas. Het begon met een persoonlijk inventarisatiegesprek bij ons thuis waarin wij al onze wensen en vragen kwijt konden. Vervolgens werden we volledig begeleid bij het boeken van een vliegticket, auto en accommodatie in Spanje. Enkele weken later aangekomen in Spanje zijn wij meerdere dagen op pad geweest met Jan Bloem en heeft hij ons de mooiste plekjes laten zien.
We wilden in eerste instantie voor een duurdere nieuwbouw villa kiezen, maar Jan raden ons dat af gezien de prijs te hoog was. Uiteindelijk hebben we gekozen voor een reeds opgeleverde nieuwbouw villa. Jan heeft ons wederom van A tot Z begeleid, waaronder het openen van een bankrekening en aanvraag hypotheek, tot aan de notariële overdracht van de woning, het aanvragen van internet en telefonie, etc. Uiteindelijk heeft Jan ons zelfs persoonlijk naar verschillende winkels gebracht om meubelair en apparatuur te kopen en ons geholpen met het in elkaar zetten van enkele meubels. Kortom, wij zijn zeer onder de indruk en zouden PrimaVillas aan iedereen willen aanbevelen. Jan is eerlijk, direct en maakt waar wat hij zegt!