Rene

Perfect

Reactie Janssen Kliniek:

Beste Rene, bedankt voor uw mooie review. Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent en een goede ervaring heeft met onze kliniek. Met vriendelijke groeten, Janssen Kliniek Oisterwijk

Peter

Persoonlijk, goede voorlichting, veel privacy, professioneel

Reactie Janssen Kliniek:

Beste Peter, super bedankt voor uw mooie positieve review. Het gehele team zet zich altijd voor 100% en wij zijn blij te horen dat u tevreden bent en uw ervaring met onze kliniek goed is. Met... Beste Peter, super bedankt voor uw mooie positieve review. Het gehele team zet zich altijd voor 100% en wij zijn blij te horen dat u tevreden bent en uw ervaring met onze kliniek goed is. Met vriendelijke groeten, Janssen Kliniek Oisterwijk.

Stephanie Herms

Hoi ik ben Stephanie Herms.
Ik heb een hele fijne ervaring met Dr Janssen kliniek in Oisterwijk.
Aardige assistentes Marianne en Barbara.
Heb 18 jaar geleden een borstvergroting van...
Hoi ik ben Stephanie Herms.
Ik heb een hele fijne ervaring met Dr Janssen kliniek in Oisterwijk.
Aardige assistentes Marianne en Barbara.
Heb 18 jaar geleden een borstvergroting van het merk Mentor 350 cc ondergaan onder narcose.En een schaamlipverkleining.
Dat was een goeie ervaring en een hele fijne goeie nazorg met een zeer vriendelijke team.
Om de zoveel jaar heb ik mijn protheses altijd kosteloos laten checken door Dr Janssen.
Na 18 jaar ( ondanks ik nooit klachten heb gehad) Ben ik weer bij Dr Janssen geweest voor een prothese wissel van het merk Motiva 650 cc onder lokale verdoving.
En ook een beetje laten opvullen aan de rechterkant van m'n neus vanwege een deukje.
Wat een fijne ervaring zeg.
Dr Janssen was ook zo klaar.
Bizar hoe mijn oude protheses na 18 jaar nog als nieuw uitzagen. Geen scheurtje ...zelfs geen krasje. Heb bijna geen pijn gehad daarna. M'n borsten voelen nu al wat zachter en vertrouwd.
Dank jullie wel. Ben erg blij met m'n nieuwe borsten.

Mvg Stephanie

Reactie Janssen Kliniek:

Beste mevrouw Herms, wat een mooie review heeft u achtergelaten, dat waarderen wij enorm. Fijn te horen dat uw ervaring goed is en dat u tevreden en blij bent! Met vriendelijke groeten, Janssen... Beste mevrouw Herms, wat een mooie review heeft u achtergelaten, dat waarderen wij enorm. Fijn te horen dat uw ervaring goed is en dat u tevreden en blij bent! Met vriendelijke groeten, Janssen Kliniek Oisterwijk

mitchell

Heel vriendelijke mensen

Reactie Janssen Kliniek:

Beste Mitchell, bedankt voor uw mooie review. Het gehele team zet zich altijd voor 100% en wij zijn blij te horen dat u tevreden bent en uw ervaring met onze kliniek goed is. Met vriendelijke... Beste Mitchell, bedankt voor uw mooie review. Het gehele team zet zich altijd voor 100% en wij zijn blij te horen dat u tevreden bent en uw ervaring met onze kliniek goed is. Met vriendelijke groeten, Janssen Kliniek Oisterwijk.

nathalie cuyten

Mooi kliniek topper

Reactie Janssen Kliniek:

Beste mevrouw Cuyten, bedankt voor uw mooie review. Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent en een goede ervaring heeft met de arts en onze kliniek. Met vriendelijke groeten, Janssen Kliniek... Beste mevrouw Cuyten, bedankt voor uw mooie review. Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent en een goede ervaring heeft met de arts en onze kliniek. Met vriendelijke groeten, Janssen Kliniek Oisterwijk

Lanslots

Goede en vriendelijke service. Weten waar ze mee bezig zijn.

Karen Barbara Manon Bastiaensen

Dr. Janssen is super bekwaam. Ik heb erg tevreden over de behandeling, en het resultaat! Zijn personeel is efficiënt en vriendelijk.

Miranda Zanetti

Echt lees alle reviews en doe onderzoek voordat je naar deze kliniek komt, ik ben verminkt zoals vele andere mensen, ze beloven je van alles en doen er heel nuchter over en eindstand wordt ik wakker... Echt lees alle reviews en doe onderzoek voordat je naar deze kliniek komt, ik ben verminkt zoals vele andere mensen, ze beloven je van alles en doen er heel nuchter over en eindstand wordt ik wakker uit me narcose wordt me verteld dat de operatie goed is gegaan, en 10 minuten later ben ik opengesneden voor niks want het is niet gelukt. Waarom? Kunnen ze niet vertellen.
Nu lig ik thuis kan moeilijk lopen en van hun hoor je niks, je wordt gewoon aan je lot overgelaten! Pas op