Persoonlijk advies
Prijs-kwaliteitverhouding

Gerlinde

Mooie bank! Kwam veel eerder dan verwacht dus een enorm pluspunt. Poten waren makkelijk te bevestigen.

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor je leuke review en heel veel zitplezier gewenst!

Anneke Ammerman

Bank binnen voorspelde levertijd geleverd. Mooi precies zo als besteld. Een kleine opmerking. 1 persoon die een bank komt leveren kan niet de bedoeling zijn. De bank is heel zwaar en ik vind dat je... Bank binnen voorspelde levertijd geleverd. Mooi precies zo als besteld. Een kleine opmerking. 1 persoon die een bank komt leveren kan niet de bedoeling zijn. De bank is heel zwaar en ik vind dat je dit niet kan leren tillen door 1 persoon.

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor de feedback Anneke!

Iris

Snel duidelijk en klantvriendelijk

Lindy

Top service en heel vriendelijk geholpen. We zijn heel blij met onze bank en fauteuil!

Reactie JAXXCHOICE:

Super, veel zitplezier gewenst!

Stephanie

Goede service en bezorging. Fijne bank.

Olga

Got an awesome couch (Kate 3 seater) at a very reasonable price. Had to wait quite a while (4 months +) , but was also delivered earlier than planned!

Danielle S

Goede service en goede communicatie

Thimister

Wij zijn uitstekend geïnformeerd door de verkoopster over de bank die wij bij JAXXCHOICE gekocht hebben en daze is netjes afgeleverd en gemonteerd.

Reactie JAXXCHOICE:

Heel leuk om te horen, bedankt!

Rhodé Nijen Twilhaar

Goede service! Mooie stoelen en goed verpakt!! (Ook heel belangrijk) Onze stoeltjes zitten heerlijk! Service verdient 5 sterren.

Elise Hekkelman

Super! Snelle reactie na aankoop en leverbaar op tijd. Prachtige bank die heerlijk zit. Krijg van iedereen lovende reacties op deze eyecatcher.