Persoonlijk advies
Prijs-kwaliteitverhouding

Regina Keinemans

We hebben de bank Mikk bij Loods 5 gekocht en zijn vriendelijk behandeld, goede uitleg over de levering, het inprigneren van de bank en het bevestigen van de poten

bv

Super goede service, voor herhaling vatbaar!

Brechje Langens

Een heerlijke bank, de Kai hoekbank. Een actieve zit maar ook heerlijk om op te liggen. De prijs kwaliteit verhouding is erg goed.

Linda

Erg goede ervaring!

Erik van Es

Na een lange zoektocht naar een goeie bank bij onze nieuwe bank van JaxxChoise uitgekomen! Heerlijke ruime bank die met hoede ondersteuning lekker zit, maar op de luie zondag middag ook ideaal om... Na een lange zoektocht naar een goeie bank bij onze nieuwe bank van JaxxChoise uitgekomen! Heerlijke ruime bank die met hoede ondersteuning lekker zit, maar op de luie zondag middag ook ideaal om lekker languit te loungen!

Arthur Janssen

Alles prima volgens afspraak wij zijn zeer tevreden

Sandor

Sinds deze week een bank van Jaxxchoice. Zit heerlijk en past in ons interieur

Thera

Prachtige bank! Sinds kort hebben wij model Kess van JaxxChoice in onze woonkamer staan. Het is een prachtige moderne bank en hij zit heerlijk, een blikvanger in ons interieur. Ik ben door een... Prachtige bank! Sinds kort hebben wij model Kess van JaxxChoice in onze woonkamer staan. Het is een prachtige moderne bank en hij zit heerlijk, een blikvanger in ons interieur. Ik ben door een medewerker goed geholpen in het maken van mijn uiteindelijke keuze. Dat was best lastig want JaxxChoice heeft zoveel mooie modellen