Persoonlijk advies
Prijs-kwaliteitverhouding

Ruby

Mooie bank! En precies geleverd op de afgesproken tijd.

Ester

We zijn ontzettend goed geholpen bij JAXXCHOICE. Het advies bij de keuze van een hoekbank die precies groot genoeg zou zijn voor de ruimte in ons huis met een stof die goed samen gaat met huisdieren... We zijn ontzettend goed geholpen bij JAXXCHOICE. Het advies bij de keuze van een hoekbank die precies groot genoeg zou zijn voor de ruimte in ons huis met een stof die goed samen gaat met huisdieren in huis. De bank was op tijd binnen en staat (en zit) prachtig. De in house service is ook super. Dit draagt bij aan een bank waar we jarenlang plezier van gaan hebben. Enige punt van aandacht: er zat geen beschrijving bij de bank over waar welke poten moesten komen (en in welke positie deze er op moesten). De montage was wel eenvoudig.

Trudy van Heteren

Goed advies gehad en daarom een goede keuze gemaakt. Vriendelijk personeel, zeer tevreden.

Murat

Goed en vriendelijke medewerkers

Milan

De Levering duurde wel even, maar we zijn nu erg blij met onze grijze Niek met longchair! Goede service en bereikbaarheid via mail/telefoon:)

Vincent

Perfect . Gewoon alles goed

Haci

Geweldig!! Duurde wel even, maar dan heb je ook wat! Eerder geleverd dan gepland!! Ik ben zeer blij met mijn bank!!!

Van der Wal

Fijne bank besteld en binnengekregen. Bezorgers hebben de bank naar boven getild(2 hoog) en in elkaar gezet. De bank zit heerlijk!