Persoonlijk advies
Prijs-kwaliteitverhouding

Van der Wegen

Mooie bank....helaas waren de plaats waar de poten moesten komen niet goed voorgeboord en moesten we zoeken waar de gaten zaten
Levering door 1 persoon die zich er snel vanaf maakte...... en...
Levering door 1 persoon die zich er snel vanaf maakte...... en geen inzicht had hoe de bank binnen te krijgen.

Femke

In de winkel werd verteld dat de pootjes monteren na bezorging heel gemakkelijk was en dat je dit zelf moest doen. Uiteindelijk bleek dit helemaal niet het geval: geen instructies, 3 extra poten die... In de winkel werd verteld dat de pootjes monteren na bezorging heel gemakkelijk was en dat je dit zelf moest doen. Uiteindelijk bleek dit helemaal niet het geval: geen instructies, 3 extra poten die er niet bij horen(?) en er moet een boor aan te pas komen. Voor een onervaren klusser die geen boor bezit, is dit dus een mega probleem. Jaxxchoice heeft niet eens de moeite genomen om contact met mij op te nemen. Via de winkel - na hun overleg met Jaxxchoice - kreeg ik te horen dat ik toch zelf getekend heb voor de voorwaarde "zelf monteren". De info die ik via de winkel te horen kreeg "de gaatjes zitten er al in je hoeft alleen maar de pootjes erop te schroeven" klopte ook niet. Bovendien zat er een scheur in het zwarte onderdoek. Al met al: slechte service, slechte klantvriendelijkheid & slechte kwaliteit voor de prijs.

Kops

Hallo, de levering van de bank i.s.m. Loods 5 was zeer goed. Mijn verzoek om het in dezelfde week te leveren als wanneer ik het had betaald bij Loods 5 was geen enkel probleem daar het op locatie in... Hallo, de levering van de bank i.s.m. Loods 5 was zeer goed. Mijn verzoek om het in dezelfde week te leveren als wanneer ik het had betaald bij Loods 5 was geen enkel probleem daar het op locatie in voorraad was. Verder werd de bank in 2 delen netjes bezorgd. Ik moest zelf wel de poten bevestigen. En dat proces vond ik het MINSTE van allemaal daar de vooraf gemaakte/geboorde gaten om de poten erin vast te schroeven geheel niet overeenkomen met de gaten van de bevestigingsgaten van de poten. Heb dus zelf gaten moeten boren om overeen te komen. Dat was het enige negatieve van alles.

Lino Janssen

Zeer positief! Mooie bank voor een mooie prijs. Wij zijn heel erg tevreden.

Jolande Groenen

Fantastische dienstverlening! Snel, eerlijk en betrouwbaar! Stof die ik wilde was uit de collectie. Gebeld naar de leverancier en stof kon nog geleverd worden. Mooi Nederlands bedrijf!

Van Rooijen

Goed geholpen tijdens het uitzoeken en bestellen van de bank.
Keurig een mail ontvangen een paar dagen voor de afgesproken leverdatum.
Voor ons was dit achteraf iets te vroeg vanwege een...
Goed geholpen tijdens het uitzoeken en bestellen van de bank.
Keurig een mail ontvangen een paar dagen voor de afgesproken leverdatum.
Voor ons was dit achteraf iets te vroeg vanwege een verbouwing en gevraagd om de bank 2 weken later te leveren. Zonder problemen werd dit netjes geregeld en bevestigd.
1 minpuntje is dat ze de bank helaas niet uitpakken en inmekaar zetten.
Verpakkingsmateriaal wordt dus niet meegenomen. Zou een prettige service zijn wanneer dit wel wordt gedaan.
De bank zit fantastisch en staat super mooi in onze verbouwde woning!

Monique Solleveld

Heel fijn geholpen in de winkel bij het uitzoeken van de bank. Werd op de afgesproken datum netjes geleverd . Hij zit heerlijk is prachtig ,ben er erg blij mee.

Van Hee

Uitstekende ervaring met het bedrijf. We hadden een goed contact met een zeer klantvriendelijke medewerkster

Sandra

Erg blij met onze nieuwe bank en service was prima!

Ruth

Ik ben helemaal blij en tevreden met mijn nieuwe bank van JaxxChoice. Ook de service in de winkel was erg prettig, waardoor ik snel een goede keuze heb kunnen maken. Er werd erg goed meegedacht!