Persoonlijk advies
Prijs-kwaliteitverhouding

Emma

Super fijne bank en super snelle levering

Jolanda

Zo blij met mijn nieuwe bank.
Zo blij met mijn nieuwe bank.
Moesten zelf er achteraan wanneer de bank bezorgd zou worden, communicatie was erg laat. Wat ik ook erg jammer vond is dat na bezorging de bank niet even netjes uitgepakt en neergezet wordt.

Chantal Dekker

Goede service, vriendelijke bezorger die echt zijn best heeft gedaan om te helpen de bank in de lift te krijgen. De bank is van zeer goede kwaliteit! Als ik ooit weer een bank nodig heb zou ik dit... Goede service, vriendelijke bezorger die echt zijn best heeft gedaan om te helpen de bank in de lift te krijgen. De bank is van zeer goede kwaliteit! Als ik ooit weer een bank nodig heb zou ik dit zeker weer bij jaxxchoice doen.

Femke

Goede service, en netjes afgeleverd. Zou de volgende bank zo weer kopen bij JaxxChoice!

Theo Kats

Bezorging van nieuwe bank gaat op zich prima. Wel heel jammer (en niet meer van deze tijd) dat de oude bank niet gratis wordt meegenomen. Daar moet je 75 Euro extra voor betalen, belachelijk. Neem... Bezorging van nieuwe bank gaat op zich prima. Wel heel jammer (en niet meer van deze tijd) dat de oude bank niet gratis wordt meegenomen. Daar moet je 75 Euro extra voor betalen, belachelijk. Neem een voorbeeld aan Coolblue, die gaan qua service nog een hele grote stap verder.

Victor van den Heuvel

Mooie, kwalitatieve bank gekocht bij Jaxxchoice. Er is wel wat mis met de bevestiging van één van de poten, dit heb ik aangegeven bij de klantenservice maar tot op heden niks gehoord. Dat vind ik... Mooie, kwalitatieve bank gekocht bij Jaxxchoice. Er is wel wat mis met de bevestiging van één van de poten, dit heb ik aangegeven bij de klantenservice maar tot op heden niks gehoord. Dat vind ik jammer, aangezien het al twee weken geleden is.

Eline

In één woord TOP! Goed en duidelijk advies van de verkoopster, bank sneller geleverd dan verwacht én vriendelijke bezorgers. Het monteren van de poten sprak voor zich. Ik ben helemaal blij met mijn... In één woord TOP! Goed en duidelijk advies van de verkoopster, bank sneller geleverd dan verwacht én vriendelijke bezorgers. Het monteren van de poten sprak voor zich. Ik ben helemaal blij met mijn bank :) Dankjewel JaxxChoice!

Judith van beek

Alles volgens afspraak gegaan. Wij relaxen nu op een heerlijk bankstel :)

Menno de Waard

De levering en de bank allemaal volgens afspraak en naar verwachting. Uitstekende service.

Donkers

Goede service die netjes van te voren even belde zoals aangegeven.