Persoonlijk advies
Prijs-kwaliteitverhouding

Wittenberg

Snel geleverd, ik had eerst een kleurstaaltje opgevraagd, deze kwam overeen met de uiteindelijk geleverde kleur. Minpuntje vond ik de enorme hoeveelheid karton en dat je zelf de pootjes van de bank... Snel geleverd, ik had eerst een kleurstaaltje opgevraagd, deze kwam overeen met de uiteindelijk geleverde kleur. Minpuntje vond ik de enorme hoeveelheid karton en dat je zelf de pootjes van de bank eronder moet schroeven. Daarom een puntje minder, maar nu die staat is het ook wel een plaatje!

Vierveijzer

Prettig in de winkel geholpen , voor mij is er naar de fabrikant gebeld of er zo net na corona een snelle levertijd kon komen . Dat kon en zo had ik toch vrij snel alles binnen

Jesse

Snelle levering, prettig dat de levering ook later kon. Helemaal tevreden met de bank

Ronald

Fraai bankstel wat snel geleverd is, veel
Plezier van

Dian

Wij hebben gekozen voor de prachtige U-bank Rikki in een blauwe velvet kleur. Tot nu toe zijn wij erg te spreken over de bank en de service. De bank is netjes in de afgesproken week geleverd en... Wij hebben gekozen voor de prachtige U-bank Rikki in een blauwe velvet kleur. Tot nu toe zijn wij erg te spreken over de bank en de service. De bank is netjes in de afgesproken week geleverd en hebben geen last gehad van vertragingen. TOP!

Paul Hubers

Goede communicatie, bankstel netjes geleverd volgens planning en vakkundig uitgepakt en gemonteerd.

Lian Smits

Goede service. Goed geholpen bij het uitkiezen.

Kelly

Fijne service misde alleen beschrijving voor de poten..

Paulina Florax

Erg goed

Paul Johannes

Super niet opdringerige vriendelijke verkoopster