Persoonlijk advies
Prijs-kwaliteitverhouding

George

Prima bank en geleverd volgens afspraak. Alleen geen handleiding voor bevestiging poten.

Mart van de Woestijne

Goede ervaringen met het bedrijf. Afspraken worden nagekomen. Bank is erg mooi en montage eenvoudig, alleen zat er geen montagehandeling bij. Hierdoor wisten wij niet waar de steunpoten gemonteerd... Goede ervaringen met het bedrijf. Afspraken worden nagekomen. Bank is erg mooi en montage eenvoudig, alleen zat er geen montagehandeling bij. Hierdoor wisten wij niet waar de steunpoten gemonteerd moesten worden. De handleiding op de site was onjuist. Na gebeld te hebben met de klantenservice was dit snel opgelost.

Marjolijn

Goede, snelle en vriendelijke service. Heel behulpzaam.
Goede, snelle en vriendelijke service. Heel behulpzaam.
Enige minpunt: geen communicatie over het moment van levering. Kregen 1 dag van te voren bericht dat bank zou worden geleverd. Dit was erg kort dag m.b.t. thuis zijn voor aflevering. Het aflevermoment hebben we uiteindelijk met transport bedrijf kunnen verplaatsen en was verder een nette service.

Marit weiss - van Schaijk

Fijne stevige bank, kwaliteit oogt goed. Levering zoals afgesproken, zorgvuldige behulpzame bezorger.

Janet

Goede en betaalbare bank. We hebben de bank nu twee weken en hebben nog geen klachten. Levering ging ook goed.

De Vries

De levering duurde iets langer dan normaal maar dat gaven ze bij Loods 5 al aan. Dit had te maken met de kerstvakantie.
De bank zit heerlijk en we kunnen het iedereen aanbevelen!

Fam. Schipper

VERVOLG defect stoel van 20-01-22
We zijn nu weer 12 dagen verder…….noch Loods 5, noch Jaxxchoice heeft zelf nog geen serieus contact opgenomen!! Dat noemen wij niet zo spoedig mogelijk. VERVOLG defect stoel van 20-01-22
Wij hebben de stoel 5 januari ontvangen en 5 januari direct het defect gemeld. De stoel staat nu op één dag na 4 weken in de verpakking in onze kamer! We hebben hierover een serieuze mail gestuurd voor een oplossing. GRAAG MET SPOED EEN REACTIE / OPLOSSING!!

Jaxxchoice Huissen

Ik ben zeer tevreden met de hele aankoop en levering van mijn
bank. De vriendelijkheid en zorgvuldige informatie van Mandy heb ik
zeer gewaardeerd. Nog bedankt daarvoor.

lenneke Kuijken, LEN interieur

Zeer goede ervaring met JAXX Choice. Bank MIKK in de velvet stof kleur roest is geweldig mooi, echt een plaatje!

Marjan Witjes

De bank was sneller dan aangegeven. Wat fijn. Netjes verpakt. Chauffeur heeft hem gezet waar ik wilde. Ik ben super tevreden over het totale verloop van deze aankoop