Persoonlijk advies
Prijs-kwaliteitverhouding

Brouwers

Mooie bank ! netjes aangeleverd.

Kitty Nicolai

Mooie bank. Levering paar weken later dan aangegeven maar geen probleem. In onze ogen hadden we andere pootjes besteld onder de bank maar niet de moeite waard om ons druk om te maken

Fam. Schipper

Bedankt voor uw mail met de vraag of wij al heerlijke relax momenten hebben gehad op onze nieuwe bank. De bank ….is een stoel. Helaas hebben wij nog geen relax moment gehad maar alleen stress... Bedankt voor uw mail met de vraag of wij al heerlijke relax momenten hebben gehad op onze nieuwe bank. De bank ….is een stoel. Helaas hebben wij nog geen relax moment gehad maar alleen stress momenten. Bij het uitpakken bleek namelijk dat aan één kant de stof gedraaid bevestigd is, waardoor er een plooi is ontstaan
Helaas is deze fout niet ontdekt door: “Hjort Knudsen’ s eigen kwaliteitscontroles”, vermeldt in het kwaliteitspaspoort.
Nu zijn wij in afwachting van een stoffeerder…….die deze design stoel komt “opknappen”.
Fam Schipper

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor uw bericht.
We zullen er alles aan doen om uw lopende servicedossier zo spoedig mogelijk op te lossen.
Team JaxxChoice

Y Nijenhuis

Prima bedrijf , goede service

den Balvert

Levering was 7 weken later dan gepland. Maar dat wisten we ruim van tevoren en was voor ons geen probleem. Verder goede ervaringen. Zowel in de winkel als tijdens de levering.

Natas

Mooie bank en snelle levering! Top!

M van den Brink

Mooie winkel, de service was geweldig. De verkoopster had alle geduld en was heel behulpzaam.
De levering was ook prima.

Linda

Heb een Mikk-bank en 2 salontafels aangeschaft. De witte marmeren salontafel had helaas weinig grijze en bruine tinten er doorheen, terwijl we onze bank op de salontafel wilden afstemmen. De service... Heb een Mikk-bank en 2 salontafels aangeschaft. De witte marmeren salontafel had helaas weinig grijze en bruine tinten er doorheen, terwijl we onze bank op de salontafel wilden afstemmen. De service van Eline was top. Ze dacht met ons mee over de inrichting van onze woonkamer.

Cisca

Levering was op tijd en netjes