Persoonlijk advies
Prijs-kwaliteitverhouding

Pauline

Levering zoals afgesproken, welk wat beschadigingen op de onderkant van de bank. Niet zichtbaar maar niet heel zorgvuldig mee om gegaan.

Nvt

Fijne bank, ziet er goed uit, communicatie bedrijf laat te wensen over.

Willeke

Goede service, mooi product!

Bert Gerards

Bankje gekocht bij Loods5 in Maastricht een voorbeeld van stof gezien .
Jaxxchoice heeft bank geleverd volgens afspraak en ben erg tevreden prijs/kwaliteit was ook goed.

Fam. Been

Onze ervaring met Jaxxchoice is heel goed. Wij werden in de winkel goed geholpen, de verkoopster dacht goed met ons mee. En de bank is ontzettend mooi geworden in onze gewenste kleur en zit heel erg... Onze ervaring met Jaxxchoice is heel goed. Wij werden in de winkel goed geholpen, de verkoopster dacht goed met ons mee. En de bank is ontzettend mooi geworden in onze gewenste kleur en zit heel erg lekker. Wij hebben na de koop en voordat de bank werd geleverd, ook nog telefonisch contact gehad en ook toen werden wij goed en vriendelijk geholpen. Tevens was de bezorger vriendelijk.
Wij zouden deze winkel zeker aanraden!

Jeanine Schouten

Fijne en mooie bank voor een goede prijs.

M. Schut

Zeer kundig (goed advies, vriendleijk, behulpzaam), kwalitatief (prachtig product - heel blij mee) en flexibel (elke aanpassing die ik wenste was mogelijk). Bedrijf en de producten echt aan te raden!

Jozianne de Pree

Snelle levering, fijn contact, kwaliteits meubelen!

Lieke

Duidelijke, fijne communicatie. Prachtige bank. Hele fijne levering!

Sanne

Super fijne bank voor een goede prijs!