Persoonlijk advies
Prijs-kwaliteitverhouding

Fred Hommersom

Goede informatie door de Verkoopster en daardoor ook deze mooie bank gekocht

Freek Stoltenborgh

Super goed!

Carolien verhoef

Ook de telefoniste zocht voor ons de juiste maten mee.
Nu afwachten op de bank Zo perfecte service ,ondanks de lockdown mochten we buiten proef zitten met een heerlijk kopje koffie
Ook de telefoniste zocht voor ons de juiste maten mee.
Nu afwachten op de bank
Maar echt een aanrader
Carolien te lienden

Ingrid van Voorst

Gewoon heel goed

van Roest

Na enkele jaren op zoek te zijn naar een bank die wij allebei mooi vinden èn die ook nog eens lekker zit, liepen wij per toeval tegen de Mikk aan bij Janssen Totaal Wonen. We waren beide verliefd op... Na enkele jaren op zoek te zijn naar een bank die wij allebei mooi vinden èn die ook nog eens lekker zit, liepen wij per toeval tegen de Mikk aan bij Janssen Totaal Wonen. We waren beide verliefd op het design van de bank en toen wij gingen zitten wilden we er niet meer van af. We hebben de bank toen ook meteen besteld. De levering was ondanks Corona eerder dan verwacht en de bank werd netjes op zijn plek neergezet. De eerste paar dagen was de bank nog erg stevig qua zit, maar na enkele dagen zit ie super! We kunnen bij thuiskomst niet wachten om heerlijk op de bank te ploffen. Dus zodra we eenmaal zitten komen we er maar moeilijk van af ?. We hebben sinds de bank er is nog nooit zo weinig gedronken, want tja moeite met met opstaan, en we vallen iedere avond op de bank in slaap; kortom een heeeeeeeerlijke bank waar wij onwijs blij mee zijn! Echt een top aankoop.

Renee

Geweldig mooie bank van JaxxChoice gekocht. Geleverd binnen de vooraf aangegeven levertijd. De bank staat fantastisch in ons huis en zit heerlijk!

M.vd pol

Hele slechte communicatie. Geen fijn bedrijf

Reactie JAXXCHOICE:

Beste M. vd Pol,
Vervelend dat de communicatie niet goed verlopen is.
We hopen desondanks dat je blij bent met je bank!
JaxxChoice

Claudia

Meer dan 1 jaar gezocht naar een leuke hoekbank bij verschillende woonwinkels. We hadden het al bijna opgegeven, maar heel toeval stond er een reclame van JAXXCHOICE op mijn instagram (lang leve... Meer dan 1 jaar gezocht naar een leuke hoekbank bij verschillende woonwinkels. We hadden het al bijna opgegeven, maar heel toeval stond er een reclame van JAXXCHOICE op mijn instagram (lang leve internet). Wat een leuke bank, dachten we! Heel snel gekeken bij showroom, 1 uur gereden van huis. En ja hoor, precies wat we wilden. Zoveel stofkeuze. Gelijk waren we verkocht! Nu 3 maanden later, zijn we nog steeds happy met de bank Pete en hij zit heerlijk! Ik zou het iedereen zeker aanraden om daar een bank te kopen, goede prijs-kwalileitverhouding, genoeg keuze. Dank je wel JAXXCHOICE!