Persoonlijk advies
Prijs-kwaliteitverhouding

Michel

We hebben nu een tijdje de bank MIKK staan. Ondanks dat er erg lang gezocht is naar de beste combi van comfort en looks zijn we erg tevreden met deze aankoop. Uiteraard kun je jezelf een ongeluk... We hebben nu een tijdje de bank MIKK staan. Ondanks dat er erg lang gezocht is naar de beste combi van comfort en looks zijn we erg tevreden met deze aankoop. Uiteraard kun je jezelf een ongeluk zoeken naar een perfecte wegzak-bank die er geweldig uitziet maar dan betaal je jezelf net zo blauw als dat je goed zit.

De perfecte middenweg was dus Jaxxchoice. Stad en land afgereden om eens even lekker te gaan zitten maar dat was het dus zeker waard. Eerlijk is eerlijk, nèt na aanschaf zit ie nog wel wat stroef maar dat zal na een korte tijd wel wat beter gaan veren en zit je net zo lekker als in die showroom anderhalf uur van huis.

Enfin, wij voorzien, zitten lekker, bank behandeld met anti vlekken spul want wijn in je glas houden is voor iedereen lastig.

Groetjes!

Wouter

Hoekbank van Jaxxchoice gekocht met een goede prijs-kwaliteitverhouding. Nu reeds 3 maanden in bezit. Zit comfortabel en de stof blijft goed in model. De bank is goed te onderhouden, ondanks de... Hoekbank van Jaxxchoice gekocht met een goede prijs-kwaliteitverhouding. Nu reeds 3 maanden in bezit. Zit comfortabel en de stof blijft goed in model. De bank is goed te onderhouden, ondanks de lichte kleur.

Elise

Klantvriendelijk en goed!

Denise

Heb de bank nu een jaar en ben er nog steeds super blij mee! Hij zit heerlijk, staat mooi en raak er zeker nog niet op uitgekeken. De service was ook super, in de winkel en bij de levering. Ik zou... Heb de bank nu een jaar en ben er nog steeds super blij mee! Hij zit heerlijk, staat mooi en raak er zeker nog niet op uitgekeken. De service was ook super, in de winkel en bij de levering. Ik zou het iedereen zeker aanraden om daar een bank te kopen! Vond de overzichtelijke collectie ook een pluspunt.

van Gameren

Heel blij met deze bank!

Bulters

Ontzettend blij met de JAXXCHOICE!
De bank kwam keurig op tijd, netjes op de afgesproken dag/tijd.. hij zit en staat echt top!!

TANJA

Trendhopper huissen janssen

Karin Gertsen-Wolkenfelt

Wat een top bank! Waar wij met het hele gezin, inclusief soms stiekem de hond nog elke dag van genieten!

M de Bruin

We zijn erg blij met onze jaxxchoise bank, net zo mooi als we hoopte/verwachten.
er ontbrak alleen een poot.
er ontbrak alleen een poot.
Maar de zelfde dag is er een noodoplossing gemaakt zodat we in elk geval konden zitten.
We zijn tevreden over de bank en afhandeling van het "probleem"

Maaike Riethorst

Mooie hippe bank, wij zijn er erg blij mee!