Persoonlijk advies
Prijs-kwaliteitverhouding

Lisa

Al snel wist ik welke bank het zou worden en ik heb er nog geen dag spijt van gehad! Ik heb de bank uitgekozen bij Trendhopper maar omdat ik hem nog niet direct had besteld had ik via de website van... Al snel wist ik welke bank het zou worden en ik heb er nog geen dag spijt van gehad! Ik heb de bank uitgekozen bij Trendhopper maar omdat ik hem nog niet direct had besteld had ik via de website van Jaxxchoice een stofje aangevraagd om vast te matchen met de rest van mijn spullen. Deze kwam heel snel binnen en daarna nog even contact gehad met iemand van Jaxxchoice omdat ze graag wilde helpen met mijn keuze. Top service!
De bank zit heerlijk en iedereen die hem ziet is direct jaloers :) het was even wachten maar dan heb je ook wat. Zo fijn ook dat je hem zelf mag samenstellen!

Nienke

Prachtige bank, bijzonder goede service, goed bereikbaar en fijn persoonlijk contact. De bank heeft een stoere en tegelijkertijd ook luxe uitstraling. Zit stevig maar wel echt comfortabel.

Marry Wijnschenk

Spannend om via internet en zonder te proberen een bank aan te schaffen! Maar een goede recensie van Myhomeofzodiac op insta trok mij over de streep. Ik had daar de bank gespot. Jammer dat ik geen... Spannend om via internet en zonder te proberen een bank aan te schaffen! Maar een goede recensie van Myhomeofzodiac op insta trok mij over de streep. Ik had daar de bank gespot. Jammer dat ik geen foto kan plaatsen want hij staat geweldig! bank Mikk met een sofa van 90cm!! Onze favoriete plek inmiddels!

Wesley

Super fijne bank!

Ron Brussel Van

Zeer mooie en prettige bank. Prijs/kwaliteit prima en conform afspraak geleverd.

Jansen totaal wonen

Goede service. Een minpunt bezorgers kwamen erg laat overigens wel gemeld. Mede door teveel haast ging er wat mis. Is later weer gerepareerd maar toch vervelend

Prima. In eerste instantie afgescheept door en verkoper op de benedenverdieping. Toch nog even boven bij Trendhopper en daar heel erg goed en vriendelijk geholpen. Zo'n groot verschil in dezelfde... Prima. In eerste instantie afgescheept door en verkoper op de benedenverdieping. Toch nog even boven bij Trendhopper en daar heel erg goed en vriendelijk geholpen. Zo'n groot verschil in dezelfde winkel!

Vos

Omdat er een gaatje in de bank zit, het is in behandeling, maar baal er wel van

X

Stoelen en bankenverkoop