Prijs

Alles was goed geregeld

Guust

Bestelling verliep prima en spullen voldeden naar verwachting. Helaas was een deel van de zending beschadigd door de koerier maar dit is prima door kachel materialen shop opgelost.

F. Renes

Er zou een korte beschrijving op de site bij kunnen over de mogelijke montage mogelijk heden.

Prima geholpen en informatief

Een showroom van enkele van de mogelijk te leveren materialen zou wenselijk zijn

Perfect

Voorlopig geen

Prima, goed geholpen.

n.v.t.

Bastiaan

Prima service! Iets vergeten mee te bestellen (kwam ik na levering achter..) en opnieuw de hoge (!) verzendkosten betalen? Nee, hier kwam kachelmaterialenshop mij prima tegemoet met een gereduceerd... Prima service! Iets vergeten mee te bestellen (kwam ik na levering achter..) en opnieuw de hoge (!) verzendkosten betalen? Nee, hier kwam kachelmaterialenshop mij prima tegemoet met een gereduceerd verzendtarief.

Johan Daneel

Ik had zelf het huisnummer van het leveringsadres vergeten. Binnen de dag werd er reeds telefonisch contact opgenomen en gemaild om een snelle levering te garanderen!
Mochten alle bedrijven...
Mochten alle bedrijven waar ik bestellingen doe ZO KORT OP DE BAL SPELEN!
TOP!!!

Helemaal niks.
Ik raad uw bedrijf aan bij heel wat mensen qua degelijkheid en zeer goede service.

Wel klantgericht, maar adviseer wel te waken om alleen dat toe te zeggen wat je waar kung maken. Overigens de service en afhandeling na terugbrengen van een van de artikelen was prima.

Verkoop alleen wat je waar kunt maken. Dakdoorvoer 22.5 graden bleek niet aanwezig. Regenkap met vonkenvanger was niet aanwezig op beoogde tijdstip.

Zeer positief. Snel telefonisch contact. Vriendelijke mensen die goed met je meedenken en oplossingen zoeken en vinden. Snelle afhandeling. Materialen keurig verpakt.

Orderstatus en pakket track andere trace