Prijs

Marcel

Kachel plaat gekocht, is allemaal prima gegaan

Duidelijke website, nette prijzen en heel goed verpakt

Wat goed is moet je niet veranderen

VvE deSnuiver

Perfect

Snelle levering/goed verpakt

Verheggen

Zeer slecht

Klant informeren, ipv dat de klant steeds het initiatief moet nemen. Tot 3x toe. Steeds excuses dat DHL niet levert, pakket kwijt, wij zijn schijnbaar verhuisd, pakket terecht komt eerst retour en... Klant informeren, ipv dat de klant steeds het initiatief moet nemen. Tot 3x toe. Steeds excuses dat DHL niet levert, pakket kwijt, wij zijn schijnbaar verhuisd, pakket terecht komt eerst retour en daarna sturen wij dit direct naar u. Blijkt toch niet zo te zijn en dus niets. Weken gaan voorbij zonder proactieve oplossing.
2 maanden moeten wachten om tot de slotsom te komen, dat de fout toch echt bij DHL ligt en tja daar kunnen wij niets aan doen, was het antwoord.
Frustrerend om zaken mee te doen.
Uiteindelijk zelf maar besloten om elders hetzelfde te bestellen.
Na 3 dagen netjes in huis en geen probleem.

dewit

Prijs is goed tot zeer goed en de site goed opgesteld en duidelijk.
Prijs is goed tot zeer goed en de site goed opgesteld en duidelijk.
Wel ipv een 3 dagen levertermijn werden het 3 maanden en moest ik nog een mail sturen anders had ik mijn dubbelwandige buizen nog niet.
Gezien de omstandigheden ( corona en dergelijke ) heb ik wel begrip voor situatie enkel kan ik niet goed begrijpen dat me bij bestelling een 3 tal weken levertermijn werd gemeld terwijl ze zeker goed weten of wisten dat dit niet haalbaar zou zijn gezien de situatie en zeker qua ervaring dat ze hier reeds een jaar moesten mee omgaan.
Mijn oordeel ,als je besteld ,heb geduld want dat heb je nodig.
Maar moest ik op de hoogte zijn geweest had ik waarschijnlijk ook bij deze firma besteld.

Prijs

Communicatie ,beschikbaarheid en levertermijn

Reactie Kachelmaterialenshop.nl:

Beste meneer De Wit,
Beste meneer De Wit,
Bedankt voor uw bericht. Excuses voor de vertraging. Normaal kunnen wij materiaal wat niet op voorraad is binnen twee weken leveren. Tegenwoordig duurt dit veel langer. We proberen dit zo veel als mogelijk te communiceren per telefoon of email. Kunt u een telefoonnummer achterlaten via aris@kachelmaterialenshop.nl? Graag kom ik met u in contact om te kijken of ik nog iets kan betekenen.
Groeten van Aris Baars

Aron Ermstrang

Mijn bestelling van november 2021 is nog steeds niet in huis. Als ik daar over bel krijg ik iemand aan de telefoon die helemaal niet van bellen houd. Jammer.

Chagrijnig telefoneren

Eerlijkheid en transparantie

Smit

Je krijgt niet waar je voor betaalt. Moeilijk bedrijf, absoluut niet klantvriendelijk. Bestel beter ergens anders.

Geen sterkte punten

Correcte omschrijving en bijbehorende kloppende foto's op de website zetten.

Reactie Kachelmaterialenshop.nl:

Beste meneer Smit,
Heeft u voor mij misschien een telefoonnummer om uw klacht te omschrijven.
Beste meneer Smit,
Heeft u voor mij misschien een telefoonnummer om uw klacht te omschrijven.
Hopelijk kan ik nog iets voor u betekenen en dit voor beide goed afronden met een passende oplossing. Met vriendelijke groet Aris Baars

Ed de weerd

Henry is een echte mee denker, voor mij een perfecte oplossing bedacht en verzorgd. Heb nu een strakke en nette afwerking verkregen door zijn input.

uitstekende communicatie. alles verloopt soepel.

Sjaan

Haardhout gekocht

Veel verschillende soorten om uit te kiezen

In zowel de titel als in de omschrijving staat dat er 2 kuub geleverd wordt. In werkelijkheid zijn het er 1,8. Bij een klacht hierover kreeg ik de reactie dat ik in de war ben 😳 Laat ik er... In zowel de titel als in de omschrijving staat dat er 2 kuub geleverd wordt. In werkelijkheid zijn het er 1,8. Bij een klacht hierover kreeg ik de reactie dat ik in de war ben 😳 Laat ik er duidelijk over zijn: dat is oplichterij!
In werkelijkheid wordt er geen 100% eiken geleverd maar een mix.
Bij levering bleek de pallet zo gammel dat de chauffeur het niet uit de vrachtwagen kreeg. Na 40 minuten heb ik buurman met tracker gevraagd te helpen.

Verkerk

Matige organisatie, een order met meerdere onderdelen wordt niet apart compleet gemaakt op naam zodat iedereen die wat nodig heeft voor een andere order er weer af haalt en op deze manier werd mijn... Matige organisatie, een order met meerdere onderdelen wordt niet apart compleet gemaakt op naam zodat iedereen die wat nodig heeft voor een andere order er weer af haalt en op deze manier werd mijn order nooit compleet.

prijs

betere afhandeling en communicatie over beschikbaarheid.

Daan Mudde

Helaas slecht.

Willen graag verkopen, alleen wanneer je het krijgt

Eerlijk zijn.