Prijs

Tim

Zoals steeds een goede ervaring

Goede klantendienst

?

Kristoff

Goeie service

Tot hier toe geen

Germ

Netjes en correct, voor een goede prijs,had offerte laten maken in het noorden van het land.dit scheelde mij 450 euro op de bestelling bij dit bedrijf.

Prijs

Arno Schutte

Snelle en goede levering perfect

Hele goede shop en lage verzend kosten.Heel verschil met de concurrent,de naam zeg ik niet(kachel Specialist)deze heeft hele hoge schandalige verzend kosten.Bij de Kachel matrialeshop kun je alles... Hele goede shop en lage verzend kosten.Heel verschil met de concurrent,de naam zeg ik niet(kachel Specialist)deze heeft hele hoge schandalige verzend kosten.Bij de Kachel matrialeshop kun je alles kopen voor minder.

F.Luinenburg

Netjes en vlot geleverd.

Snelle verzending. Duidelijke communicatie.

Geen. Ga zo door.

JHAG Gort Groningen

Wat een TOPbedrijf is dit, DHL verprutste de bestelling, kon het adres zogenaamd niet vinden (waarschijnlijk vanwege een "blinde bezorger") en gaf in een chat aan dat ze 14 dagen,... Wat een TOPbedrijf is dit, DHL verprutste de bestelling, kon het adres zogenaamd niet vinden (waarschijnlijk vanwege een "blinde bezorger") en gaf in een chat aan dat ze 14 dagen, JAWEL................. 14 dagen !!! nodig zouden hebben om het pakket te retourneren, werkelijk, je gelooft zoiets toch bijna niet in 2021.
Robin, van Kachelmaterialenshop.nl had direct DE perfecte oplossing voor dit drama en stuurde gelijk een nieuwe zending,
WAAR VIND JE DIT TEGENWOORDIG NOG ?
Geweldig, een hele dikke pluim voor die toppers
JHAG Gort, Groningen

SERVICE SERVICE SERVICE !!!

nog niet gevonden

Anke

Fijn bedrijf dat uitstekend adviseert

Kundige medewerkers die prima advies geven. Ik heb contact gehad met Robin en er werd meteen meegedacht over wat ik precies nodig had. Ook werd direct gecontroleerd of de artikelen voorradig waren.... Kundige medewerkers die prima advies geven. Ik heb contact gehad met Robin en er werd meteen meegedacht over wat ik precies nodig had. Ook werd direct gecontroleerd of de artikelen voorradig waren. Tijdens het telefoongesprek heb ik mijn digitale winkelmandje gevuld en ik kon mijn producten vrijwel meteen daarna afhalen.

Ten tijde van mijn contactmoment was het erg druk. Ik had eerst gemaild, maar daar konden ze (begrijpelijk) niet heel snel op reageren. Mijn tip: bel even. Men kan u direct vertellen wat er wel en... Ten tijde van mijn contactmoment was het erg druk. Ik had eerst gemaild, maar daar konden ze (begrijpelijk) niet heel snel op reageren. Mijn tip: bel even. Men kan u direct vertellen wat er wel en niet mogelijk is met uw kachel en of een product voorradig is.

John

Zeer tevreden, fijne service.

Advies en hulp bij bestellen.

Ik zie zo geen verbeteringen.

Margreet Van Haren

Zeer klantvriendelijk, de heren denken absoluut met de klant mee en leveren perfect materiaal! Ik heb hier zowel een houtkachel als materiaal voor het rookkanaal gekocht. Ze hebben zelfs mijn... Zeer klantvriendelijk, de heren denken absoluut met de klant mee en leveren perfect materiaal! Ik heb hier zowel een houtkachel als materiaal voor het rookkanaal gekocht. Ze hebben zelfs mijn rookkanaal aangelegd. Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf!

kwalitatief hoogwaardig materiaal, vriendelijke en ervaren medewerkers

nvt

Bart-Frans van Noort

Top service!!!! denken met de klant mee.

Denken met de klant mee. leggen precies uit wat je wel en niet moet doen. klantvriendelijk.

website is een beetje onduidelijk.