Prijs

Ron

Niks mis mee. ik ben een tevreden klant

duidelijk verloop van de transactie

niks. volgende bestelling doe ik weer bij de Kachelmaterialenshop dat is zeker

Toon

Zeer tevreden met producten .Verkeerd geleverd product werd snel vervangen door het juiste onderdeel.Snelle afhandeling.

Correcte informatie .Snelle levering.

Geen opmerkingen.

Concordiabouwservice

Slecht

Tot nu toe alleen de prijs

contact met ed klant en afspraken na komen tot drie mala niet gedaan ook geen enkele reactie

Sjoerd de Boer

Super fijne sfeer personeel met kennis van zaken en vriendelijj

Snelle levering grote vooraad en makkelijk met retourneren

Marc

Bestelde artikelen werden snel geleverd, maar als je dan belt dat ze een verkeerd product hebben geleverd vragen ze om een appje met foto's te sturen. Als je dan vervolgens na het zenden van het... Bestelde artikelen werden snel geleverd, maar als je dan belt dat ze een verkeerd product hebben geleverd vragen ze om een appje met foto's te sturen. Als je dan vervolgens na het zenden van het appje geen reactie krijgt en weer belt om na te vragen hoe het ervoor staat. Merk je dat ze het appje nog niet bekeken hebben en verzoeken ze je daarna doodleuk om het hele verhaal even naar ze te mailen. Als je dan aangeeft dat je dat belachelijk vindt melden ze dat ze dan alsnog het appje gaan bekijken en dat ze erop terugkomen.

Vervolgens krijg je geen reactie dus maar weer bellen. "O ja het is hier zo druk" wordt je dan medegedeeld.

Schandalig hoe laks jullie met klachten omgaan!!!

Ga mij nu maar op mijn herroepingsrecht beroepen.
Helaas is het benodigde formulier niet op jullie website te vinden. Ben benieuwd of jullie je überhaupt wel aan de wet Herroepingsrecht gaan conformeren.

snelle levering

betere klachten en retour afdeling, snellere respons. Op jullie website staat informatie die niet klopt. Herroepingsformulier ontbreekt op de site.

Pauline van Empelen

Ik ben 2 keer bij Kachelmaterialenshop geweest in Nijkerk. Een keer voor kachelpijp voor buiten en een keer voor het vervangen van een handvat voor het element waarmee je de deur van de haard opent... Ik ben 2 keer bij Kachelmaterialenshop geweest in Nijkerk. Een keer voor kachelpijp voor buiten en een keer voor het vervangen van een handvat voor het element waarmee je de deur van de haard opent als deze te heet is. Beide keren zo top geholpen, veel uitleg, er werd tijd genomen voor mij. Vond het zeer prettig

Aandacht op te zoeken naar een oplossing

Frans Mul, Haaksbergen

Ik heb verschillende keren contact met het bedrijf gehad, er werd goed technisch advies gegeven en na een logistiek probleem is dit snel en tevreden opgelost.

goede website structuur, goede content

marcel van riel

Na één bestelling heb je geen ervaring met een bedrijf.

duidelijke site

Bij leveren dop op het condenspot

Leuven

Correcte info en afhandeling

duidelijke presentatie artikelen

nee

m. van elst

Alles snel en goed geregeld

snelle levering

niet