Prijs

Van Zuijlen

Duidelijk

Albin

Prima service

verkeerde product was geleverd. 1 mailtje en meteen juiste product verstuurd.

geen idee

Niels Grutter

Super goed snelle levering goed materiaal. Duidelijke website alles was goed te vinden ga hier vaker spullen kopen om kachels te maken

Goede kwaliteit netjes verpakt

Niks

Thea

Goede producten, snelle levering

Joan Ruardy

Zeer goede ervaring

Snelle en nette levering. Aan een mooi product

Niet zo 123 te zeggen wat er verbeterd kan worden

Wolfsburger

repo

Het pakket was snel geleverd. het pakket was te zwaar waardoor de doos stuk geleverd was. op 1 condensdop was geen moer bij gesloten (niet compleet).

geen tot dusver.

steviger karton/doos

Reactie Kachelmaterialenshop.nl:

Beste Repo,
Beste Repo,
Vervelend om te horen dat u niet helemaal tevreden bent. Doordat het pakket een hele reis maakt voordat het bij u is kan het nog wel eens beschadigen. Mochten er producten kapot zijn dan sturen we daarvoor uiteraard een nieuwe op. We leveren geen standaard blindwartel bij een T-stuk aangezien dit in veel gevallen niet nodig is. Het rookkanaal gaat hierdoor verstopt zitten. Uiteraard is hij los te bestellen.
Wat kunnen wij doen om deze review in een positieve review om te zetten?

APS autoparts emmen

Redelijk, om 9.00uur doe je een bestelling, je krijgt een order bevestiging, je ziet 1 pijp te veel, je belt meteen en je krijgt een aan de lijn, ik weet niet of ik dit nog kan aanpassen, een... Redelijk, om 9.00uur doe je een bestelling, je krijgt een order bevestiging, je ziet 1 pijp te veel, je belt meteen en je krijgt een aan de lijn, ik weet niet of ik dit nog kan aanpassen, een werknemer die nergens zin aan heeft, wat een draak, bij mij was hij er uit gevlogen

prijs

telefoon personeel