Prijs

n

n

Reactie Kachelmaterialenshop.nl:

Hallo Christoph,
Waar bent u precies ontevreden over? Graag uw klacht mailen naar info@kachelmaterialenshop.nl zodat we het kunnen oplossen!

Stefan

Wichers

Duidelijke en goed navigerende site, snel verstuurd

Je weet wat je koopt door overzichtelijke site. Snelle levering.

Na het vullen van mijn winkelwagen kon ik niet betalen met Ideal. Dat was in het weekend. De maandag erop na een attent mailje van de verkoper lukte dat wel.

.minicamping de bulte

Prima op tijd geleverd

?

?

Patrick

Het lijkt alle maal erg netjes voor elkaar. Maar heb je eenmaal besteld en betaald dan wordt het een erg langdradig verhaal. Aan de telefoon zijn ze ook erg behulpzaam. Maar ligt de hoorn er weer op... Het lijkt alle maal erg netjes voor elkaar. Maar heb je eenmaal besteld en betaald dan wordt het een erg langdradig verhaal. Aan de telefoon zijn ze ook erg behulpzaam. Maar ligt de hoorn er weer op dan blijft het daar bij. Voor dat ik mijn bestelling van enkele rookgas afvoerpijpen binnen had, waren er 7 ! weken voorbij. En dat was geen maatwerk of zo. Ook totaal geen mail dat het wat langer gaat duren, of een verwachte levertijd, niets. Daarna wilde ik één onderdeel terug sturen, omdat dit niet nodig bleek. Na 3 weken maar eens gebeld of dat nog gecrediteerd ging worden. Was er niets bekend dat er iets terug was gekomen. Ik het bij TNT post bewijs opgevraagd, en dat door gemaild aan Kachelmaterialenshop. O ja, dan moet het er toch zijn. We gaan het onderzoeken. Na 5 dagen, hé hé, het geld is terug gestort. Totale duur van deze operatie 3 maanden en één week.
Leuk dat een bedrijf flink groeiende is, maar ik durf hier echt niet meer te bestellen!
Had er ook graag 2 pizza ovens gekocht, want het assortiment is wel heel compleet.

Jammer, jammer.

Goed assortiment.

!! KLANTENSERVICE !!

Smits

Nee

Parteklier

Weet ik niet

Heel goed. Website duidelijk. En bestelling was snel binnen.

Sander van wegen

Top bedrijf fijn in omgang .

Nemen de tijd .

Goede ervaring, snel geleverd