Prijs

Aad

Top ,besteld direct geleverd, zonder vertraging volgende dag in huis.

Nee is goed zoals het is, niets veranderen

A.Hooijmans

Zeer goed

Zeer mooi materiaal, mooie RVS klemmen bij dubbelwandig rookkanaal, keurige tijdige levering.

Mogelijkheden voor het bekijken van materiaal wegens het ontbreken van een winkel.

Bleij

Sterke organisatie

snelle correcte levering

Coulon Loisir, Patrick Harreman

Goede service, snelle levering, ook naar buitenland.Voorbeeld voor vele internet winkels.

Service, goed advies en prima aftersales.

Coen

Goede, duidelijjke keuze assortiment, en diversiteit van assortiment.
Van goede en degelijke kwaliteit, ook komt t bedrijf de bezorgins afspraken netjes na

Veel keuze, duidelijjke omschrijvingen, goede kwaliteit

Niet zo ver ik weet

Vincent

Goed contact gehad via de telefoon. Snelle levering

snelle levering.

Verwachte levertijd van backorder producten op de bon vermelden.

Frank

Goed advies ontvangen voorafgaand mbt de aankoop. Supersnelle levering nadat ik daarom gevraagd had.

Ruim assortiment, foto's.

Alternatieve opties die ik telefonisch te horen kreeg ook in de site navigator inbouwen.

Marc

Slecht!!!!!!

Artikelen op voorraad

Ontzettend botte communicatie

Reactie Kachelmaterialenshop.nl:

Beste meneer Coenen,
Beste meneer Coenen,
Door de drukte afgelopen periode zijn er helaas een aantal zaken niet goed verlopen. U bent daar de dupe van geworden en dat vinden wij erg vervelend. Daarom wil ik ten eerste, ook namens mijn collega's, mijn excuses aanbieden voor wat er gebeurd is. Zouden we nog wat kunnen doen om het positief af te sluiten? Kunnen we het vervelende gevoel iets wegnemen?
Graag hoor ik van u!
Groeten van Aris
Kachelmaterialenshop.nl

bruno

Cost service is beneden alle pijl!
3weken na mijn bevestigde aankoop nog steeds niets ontvangen?
Cost service is beneden alle pijl!
3weken na mijn bevestigde aankoop nog steeds niets ontvangen?
zelf geen vernieuwde leverdatum na het verstrijken van de eerste 2 weken aangekondigde datum!

leveringen opvolgen zoals het hoort!
ik heb dit nog nooit meegemaakt! voor ene Nederlandse site!

Reactie Kachelmaterialenshop.nl:

Beste meneer Ghesquiere,
Beste meneer Ghesquiere,
Graag hoor ik van u!
Groeten van Aris
Kachelmaterialenshop.nl

Karel Willemsen

Zeer goed ervaringen. Komen hun afspraken na en de prijs is meer dan goed. Afgelopen zaterdag alle spullen opgehaald en hier werd ik geholpen door Matijn. Vriendelijke jongen, weet waar hij over... Zeer goed ervaringen. Komen hun afspraken na en de prijs is meer dan goed. Afgelopen zaterdag alle spullen opgehaald en hier werd ik geholpen door Matijn. Vriendelijke jongen, weet waar hij over praat, echt een topper

Service en prijs

Kan ik niet bedenken, misschien landelijk meer filialen openen zodat ze voor iedereen makkelijk te bereiken zijn.