Prijs

cen

Super snelle reactie op aanvraag en prima geholpen door de diverse medewerkers.

Super snelle reactie op aanvraag en prima geholpen door de diverse medewerkers.

Alle vragen netjes beantwoord en toch nog een stukje korting mogen krijgen op een toch best leuken bestelling :)

mail communicatie
scherpe prijs

Brian

Een zeer slechte ervaring met dit bedrijf, Helaas kwam ik niet geloofwaardig over betreft schaden aan de geleverde artikelen. met duidelijke omschrijving en duidelijke foto's. ik beveel dit bedrijf... Een zeer slechte ervaring met dit bedrijf, Helaas kwam ik niet geloofwaardig over betreft schaden aan de geleverde artikelen. met duidelijke omschrijving en duidelijke foto's. ik beveel dit bedrijf dan ook niemand aan in mij omgeving of daar buiten.. helaas is er geen oplossing gekomen behalve een hitte bestendige zwarte lak op te sturen om de schaden een beetje weg te spuiten dat lost nog steeds niet op betreft deuken in de gasafvoer buizen en bochten,..

Geen sterke punten

Klant toch na enige uitleg en duidelijkheid te vertrouwen en niet proberen op te lossen met bijvoorbeeld een busje lakspray

Moniek

Momenteel ben ik erg ontevreden, gisteren zou een haardscherm geplaatst worden, op het laatste moment bleek het niet door te gaan, was nog niet door leverancier geleverd. Over het algemeen duurt het... Momenteel ben ik erg ontevreden, gisteren zou een haardscherm geplaatst worden, op het laatste moment bleek het niet door te gaan, was nog niet door leverancier geleverd. Over het algemeen duurt het 4 weken, nu inmiddels al 6 weken geleden besteld. Doordat ik zelf woensdag om 16.55 uur belde, kwam ik erachter
dat er geen monteurs zouden komen. Beloofd werd dat ik gisterochtend teruggebeld zou worden, niet gebeurd. Ik bel vandaag, en kreeg (naam) aan de telefoon, de contactpersoon, was het vergeten..... nu gebeld, kreeg te horen dat hij nog geen contact kon krijgen. Ben benieuwd hoe dit afloopt. Ik heb wel al bijna 400 euro aangehaald.

Nog niet

Betere communicatie en aan afspraak houden.

Joz

Makkelijke en overzichtelijke website, nodige artikel snel gevonden,
perfecte afhandeling en snel geleverd.👌

Haas

Voldoet aan de verwachting

Artikelen duidelijk weergegeven, en volgens afspraak geleverd

Andre Feddema

Makkelijke website. Snelle levering. Omschrijving klopte goed met de geleverde producten

Snelle levering. Duidelijke omschrijving

Harjan

Zeer snelle levering en netjes verpakt. Geen overbodige verpakking

AJZ

Snelle levering,

Verzendkosten zijn voor een klein bedrag zeer hoog

Sander

Prima ervaring met dit bedrijf

Groot assortiment

Tineke Teigeler

Prima site, super snelle levering!!