Prijs

C. Wijnen

Prima service, voordat ik mijn bestelling plaatste heb ik telefonisch contact gehad. Ik werd vriendelijk te woord gestaan en kreeg deskundig uitleg. Mijn bestelling werd de volgende dag al geleverd

Goed advies

Danny

Ik was verrast door de vriendelijke mails die ik mocht ontvangen en de snelle reactie. Ook is mijn bestellingen heel snel geleverd aan huis met een minimum van kosten. Nogmaals bedankt hiervoor.

LVR

Duidelijke website, vlotte bestelling en snelle levering

Snelle levering en snel antwoord via de chat op de website.

Piet de Tree

Kachelhoedje besteld en volgende dag afgeleverd perfecte hoed

snelle levering deugdelijk verpakt

Geen voor de kachelmaterialenshop
Geen voor de kachelmaterialenshop
wel voor de feedback compagnie er is een van de punten n.v.t. maar dit kan ik niet ingeven en moet dus een score geven dit is een beetje raar! (zie hier bij klantvriendelijkheid dit weet je pas als er werkelijk verbal conact of schriftelijke comunicatie geweest is.

FF

Prima.
Ook in verleden bij filiaal afgehaald, goede ervaring.

Voor mij goed genoeg

Pieter

Zeer slagvaardig bedrijf met een top klantenservice / chat, waardoor men a la minute weet of de benodigde materialen op voorraad zijn.

Uitstekende klantenservice c.q. chat ! Snel antwoord.
Zeer snelle levering !

Vooral zo doorgaan !!

Emmen

Levering liet op zich wachten. Niet de volgende werkdag.

Goede prijs

Snellere levering of duidelijk aangeven dat het langer kan duren. Tevens kan DHL niets aangeven over bezorging, misschien andere vervoerder.

Chris Haarlem

Snelle en goede levering, na bestelling op internet kon vergeten artikel via een telefoontje nog toegevoegd worden.

Klein deukje in verloop, door transport vermoedelijk.

Compleet assortiment, producten(maten) die anderen niet hebben, scherpe prijzen, flexibel, maatwerk mogelijk

Ik zou het echt niet weten.

M.

Snelle verzending en duidelijkheid over gang van de bestelling.

Duidelijk en snel