Prijs

Een mooi en ruim assortiment en een super snelle levering.

Anka

Prima, alleen flexibel is de pijp niet moeilijk te buigen

Op afspraak bezorgd en netjes verpakt

Snelle levering en prima producten!

Snelle levering en prima producten!

Artikel was beschadigd, teruggestuurd. E-mailcontact was goed, binnen een dag antwoord.

nee

Artikelen controleren op kwaliteit vóór verzending. Dit artikel was zo duidelijk beschadigd, dat het gewoon niet opgestuurd had moeten worden. Bij terugsturen ben je als klant vervolgens je... Artikelen controleren op kwaliteit vóór verzending. Dit artikel was zo duidelijk beschadigd, dat het gewoon niet opgestuurd had moeten worden. Bij terugsturen ben je als klant vervolgens je verzendkosten kwijt, die krijg je blijkbaar niet gecrediteerd. Beetje jammer.

Netjes, snel en correct geholpen. Bestelling de volgende dag al binnen.

Men heeft uitgebreid gereageerd op mijn vragen met adequate info.

Site bestaat uit iets te veel verschillende sites.. of heb ik het mis? er wordt wel onderling gelinkt maar dat is af en toe wat verwarrend.

Prim, snelle levering

Duidelijke foto's en omschrijvingen

Lus

Heel snel

Korekte omschrijving

Prima service en snelle levering. Kwalitatief goed materiaal.

Zijn op alle manieren prima te bereiken, en stelt de klant centraal.

Op dezelfde voet door blijven gaan.

Peter

Nette bediening goed advies, maar door communicatie mis verstand de levering een dag later alles correct afgehandeld en heb de volgende dag alles netjes ontvangen. Zeker een aanrader dit bedrijf en... Nette bediening goed advies, maar door communicatie mis verstand de levering een dag later alles correct afgehandeld en heb de volgende dag alles netjes ontvangen. Zeker een aanrader dit bedrijf en alles netjes en naar behoren alles goed in de wegen geleid..Altijd graag nog eens een levering

Als produckt niet meer aan wezig is dan meteen de klant informeren dat het als nog met andere materialen aangevuld kan worden en als nog de zelfde dag verzonden kan worden

Ik heb zeer prettige ervaringen met dit bedrijf. De website is overzichtelijk en de afhandeling was perfect. Mijn bestelling kwam netjes en goed verpakt binnen.

Overzichtelijke website

Geen verbeterpunten. Ik heb erg goede ervaringen en zou het bedrijf adviseren bij mijn vrienden en bekenden.