Prijs

Scherpe prijzen.

Scherpe prijzen. Goede service. Goedkoop onderdeel dat ik vergeten was te bestellen, werd kosteloos nagestuurd.

Razendsnel.(binnen een dag) eerste bestelling was incompleet,na mail werd ontbrekende artikel direct nagestuurd. Geeft vertrouwen .

Snelheid

Prima service! Snel Antwoord op mijn vragen.

Prima service!

andre

Zeer goed geholpen en een snelle levering

super geholpen

Gebeld om te zorgen dat de bestelling op tijd aan zou komen. Er werd mij beloofd dat hier speciaal op gelet zou worden. Vervolgens twee dagen later een mailtje dat ze het niet konden leveren. Wat... Gebeld om te zorgen dat de bestelling op tijd aan zou komen. Er werd mij beloofd dat hier speciaal op gelet zou worden. Vervolgens twee dagen later een mailtje dat ze het niet konden leveren. Wat een stelletje...

Vincent

Goed advies, denken met je mee, niet alleen gedreven door winstmaximalisatie. Prima tent, leuke gasten.

Gedegen advies, behulpzaam, niet te duur.

Maarten

Goed advies gekregen van Harmen en Timo, ze hebben helpen naar de juiste oplossing voor mijn kachelbuis.
Ik kreeg bevestiging per mail dat de levering daags nadien zou gebeuren, ik heb er echter 10 dagen moeten op wachten. Ik kreeg te horen dat dit kwal door hun verhuis, op gebied van levering geef ik ze hier dus het voordeel van twijfel.

De kachelbuizen zelf zijn TOP! Zeer zware kwaliteitsbuizen, netjes ingepakt! Kon ze nergens vinden voor die prijs!

Kwaliteitsmaterialen

Levertijd

Sylvia

Wacht al 2 weken op nalevering. Na vele pogingen om contact te krijgen tot nu toe laten ze niets van zich horen. Raar dat het bij andere wel allemasl goed gaat.

Eerste deel van bestelling goed geleverd.

Nalevering van mijn bestelling loopt nu al twee weken. Nog steeds niets van bedrijf gehoord. Ook kan ik geen contact krijgen. Vind dit slechte zaak

Prima koop ervaring, goed product, prijs en afhandeling van de bestelling.

Prima pre-sales

Bestelling moest op maat gemaakt worden maar de levering was vroeger dan gepland toppunt!!!

Ik was vergeten dichtingsrubber bij te vermelden gewoon eens gebeld en alles in orde.

Misschien de lengte er bij vermelden dat het verloopstuk is ??