Prijs

Godfried

Alles prima volgens afspraak

De afspraken werden perfect nageleefd!

Johan

Snelle levering, kon dezelfde dag nog opgehaald worden

Snelheid

Perfect, goeie prijs, snelle levering, alles compleet.

Goedkoop

Nee

Arie

Al paar keer besteld en erg tevreden. Prima spullen en betrouwbaar bedrijf, supersnelle levering want heel veel is op voorraad. Kom dus zeker terug.

- ruime sortering
- goede prijs
- snelle levering, prima verpakt

Geen, of het zou moeten zijn dat er een goedje leverbaar is om de fabrieksstickers wat makkelijker van de kachelpijpen te krijgen, lol

T.Loman

Heb 2x een bestelling gedaan eerste keer probleemloos verlopen. Bij tweede bestelling was het bestelde niet op voorraad.
Dat was niet op de website vermeld. Erg jammer. bezorgde mij wat...
Dat was niet op de website vermeld. Erg jammer. bezorgde mij wat onvrede omdat ik de spullen dringend nodig had.

Prijs van de producten.

Informatie wat betreft levertijden moet beter op de website vermeld worden,voorkomt een hoop onvrede

Moritz

Duidelijke website en snelle levering

Geen verbeterpunten

Na een eerdere review deze review in overleg met Kachelmaterialenshop aangepast.

marco schuddeboom

Ik had een stalen vloerplaat in de vorm van een druppel besteld en deze was beschadigd binnengekomen. Ik heb daar meteen melding van gemaakt en 2 dagen later werd de nieuwe vloerplaat al weer... Ik had een stalen vloerplaat in de vorm van een druppel besteld en deze was beschadigd binnengekomen. Ik heb daar meteen melding van gemaakt en 2 dagen later werd de nieuwe vloerplaat al weer afgeleverd. Wat een goede en snelle service.

snelle en goede service

heb ik niet

Goed advies en keurige levering. Middel track en trace werd de bestelling binnen de aangegeven tijd bezorgd.

Advies en levering product

Bij bestelling complete kachelpijp aansluitset duidelijk aangeven wat bedoeld wordt met incl. & exclusief zwarte buizen.

M.Vermeer

Ik had 2 beugels voor onze kachelpijp besteld dia 80 mm. Wat krijg ik 95 mm deze passen niet dus verkeerd geleverd door kachelmaterialenschop kosten €26.91 + €7.50 aan verzendkosten + retourkosten... Ik had 2 beugels voor onze kachelpijp besteld dia 80 mm. Wat krijg ik 95 mm deze passen niet dus verkeerd geleverd door kachelmaterialenschop kosten €26.91 + €7.50 aan verzendkosten + retourkosten €6.75 totaal €41.16
Nu heeft Kachelmaterialenschop een bedrag terug gestort van €26.91 op onze rekening maar
NIET DE VERZENDKOSTEN Het is niet onze fout voor de verkeerd geleverde materialen wij hebben nog recht op de verzendkosten € 14.25.
DUS MENSEN KRIJGT U IETS GELEVERD VAN KACHELMATERIALENSCHOP WAT U NIET HEEFT BESTELD DAN DRAAI U OP VOOR DE VERZENDKOSTEN. Bi
DUS KLANTEN VAN MATERIALENSCHOP

Afhandeling van de verkeerde verzonden producten KLANTEN DRAAIEN OP VOOR DE VERZENDKOSTEN.

Voor verkeerd geleverde producten HET TOTAAL + ALLE VERZENDKOSTEN TERUG STORTEN