Prijs

souer

Product voldoet niet, dakroterend rookkanaal zou op de wind en trek van de warmte moeten draaien maar staat stil.

Snelle en behulpzame bedrijf

ZEER SNELLE VERZENDING, besteld op 01/02/2017 om 15.00 en ontvangen op 02/02/2017 rond 09.30

Meus Johan

Positief

Goede prijs. snelle antwoorden op informatieve vragen.

De complete set voor een schuin dak moet m.i. ook de brandseparatieplaten en dakbevestigingsbeugel bevatten. Nu is dat niet het geval en heb ik daar zelf expliciet naar moeten vragen.

daan

Snelle levering goede service en adviezen. Enorm klantvriendelijk

Goede adviezen, geduldig en bereidcextra uitleg te geven.
Goede prijs-kwaliteitverhouding

van Dijk

Omdat ons bestaande rookkanaal op meerdere plakken lek was hebben we het volledig vervangen. We hebben voor aanschaf veelvoudig contact gehad, zowel telefonisch als per WhatsApp dan wel mail. Op... Omdat ons bestaande rookkanaal op meerdere plakken lek was hebben we het volledig vervangen. We hebben voor aanschaf veelvoudig contact gehad, zowel telefonisch als per WhatsApp dan wel mail. Op deze manier hebben we zeer kundig advies gehad om uiteindelijk tot de juiste materialen te komen. Omdat ik het zelf heb aangesloten heb ik duidelijke uitleg gekregen over de installatiewijze. Met als resultaat een volledig rookkanaal vervangen voor een scherpe prijs. levering heeft paar dagen vertraging opgelopen, dit was een misscommunicatie en uit ervaring blijkt dat dit een eenmalig voorval was. Dit is intern keurig opgepakt en we hebben zelfs een tegemoetkoming ontvangen. Kortom alleen maar goede ervaringen.

Vakkundig advies en goed bereikbaar voor eventuele vragen. Zeer nette en duidelijke site met producten voor een scherpe prijs.

ga zo door

Pitch consultancy

Goede kwaliteit, vriendelijke hulp en zelfs in kritische situaties erg behulpzaam.

Zeer gedetailleerde website en hulp bij een telefootje.

De mail die jullie stuurde is in de SPAM directory gekomen; kan dit worden verbeterd?

Rob

Gisteren RVS rookkanaal besteld met regenkap. Vandaag binnen gekregen. Product ziet er schitterend uit. Kachelmaterialenshop.nl sla ik op in mijn favorieten.

Mooie afgewerkt en goede kwaliteit. Snelle levering.

Verpakken mag iets efficiënter

Diverse kachelpijpdelen besteld en advies gevraagd

Zeer goed geholpen en goede feedback van de diverse medewerkers
Geen wachttijden aan de telefoon

Zo doorgaan

Het is duidelijk.

Via een app betalen!

bults

Na contact met de juiste persoon toch na 14 dagen de verkeerd bestelde spullen mogen omruilen. Jammer dat het niet meteen geregeld kon worden maar uiteindelijk toch tevreden over de service