Prijs

Aangeven dat het via dhl zakelijk wordt verstuurd. Dan kunnen ze geen tijds planning geven , waardoor je snel de levering mist

Via de chat vragen gesteld en heb hier snel en goed antwoord op gehad. Goed advies gekregen mbt bevestiging aan oude schoorsteen. Levering was snel.

Peetjes

Goede snelle levering!

Nvt

Zeer goed.

=

Koetsier

Alle onderdelen zijn geleverd. Ik kwam tijdens de eindmontage erachter dat een verbindingsstuk van de dubbelwandige rookkanaal kapot /losgelaten was.
Misschien kunt u hier nog een regeling...
Misschien kunt u hier nog een regeling voor treffen.

Fam. Koetsier

TIP: voeg een instructiebeschrijving toe
aanvullen bij de complete set van een veranda: brandseparatieplaat

Reactie Kachelmaterialenshop.nl:

Beste meneer Koetsier,
Erg spijtig dat er een onderdeel dat door ons is geleverd niet naar wens is.
Beste meneer Koetsier,
Erg spijtig dat er een onderdeel dat door ons is geleverd niet naar wens is.
Wij zullen zij spoedig mogelijk contact met u opnemen om dit probleem op een passende manier op te lossen.

Marc van Rooijen

Top geregeld. Geweldige service. Medewerker (Harmen) is vriendelijk en denkt echt met je mee.

NVT

peter

Prima site, snelle service, goed materiaal

Info over verloop order kan beter door er een track& tracenummer bij te vermelden! En duidelijker aangeven dat er bij de enkelvoudige RVS buizen, een klem ring hoort om ze onderling te bevestigen!

pako art

Had hittebestendige pur nodig. Twijfelde om de bestelling te doen vanwege hoge bezorgkosten en het persoonlijk op te halen. Kwam goed door een belletje.

andere bezorgdienst nemen. Dat zeg ik niet omdat de dienst niet oké is. Maar het kan goedkoper.